לראשונה, WWE משיקה השבוע תכנים סלולריים בישראל. חברת EllaComm תפיץ את התוכן בארץ לשלושת מפעילות הסלולר. המנויים לשירות יוכלו לצפות בתוכן של עד שעתיים בכל שבוע, שיכלול את הקטעים הטובים ביותר של WWE. התוכן מועבר בלופ על בסיס קבוע כך שהמעריצים יוכלו להתחבר בכל זמן נתון ולצפות בתכנים הכי עדכניים וחזקים מ-RAW®, Smack Down® ,WWE NXT.
מעריצי WWE יוכלו לשדרג את חבילות הסלולרי שלהם ולקבל שלל מוצרים עם הסופרסטאר המועדף עליהם או הדיוות של WWE. החבילות כוללות טפטים, רינגטונים וידאו כניסה וצלילי כניסה.
דומיניק הייז, משנה לנשיא החברה ומנהל של תחום טלוויזיה בינלאומית ודיגיטל ב-WWE אומר: "WWE מרוצים משיתוף הפעולה עם ELLACOMM בנושא תוכן סלולרי. עתה אנחנו בטוחים שלאוהדים הישראלים תהיה גישה טובה לתכנים המצוינים של WWE בסלולר".
למידע נוסף על עולם בידור ההיאבקויות (NYSE: WWE) גש ל-
www.wwe.com/worldwide.
WWE WWE היא ארגון מדיה משולב ומוביל בעולם הבידור. החברה מורכבת מפרוטפוליו של עסקים היוצר ומספק תוכן מקורי 52 שבועות בשנה לקהל ברחבי העולם.
WWE מספקת לכל הפלטפורמות שלה תוכניות טלוויזיה, PPV, תקשורת דיגיטלית, מפרסמים ואולפנים. תכני WWE משודרים ביותר מ-145 מדינות ו-30 שפות. התוכניות מגיעות ללמעלה מ-500 מיליון בתי אב בעולם.
מטה החברה יושב בסטנפורד עם משרדים בניו-יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, לונדון, שנחאי, סידני, טוקיו, טורונטו ומקסיקו סיטי. עוד אינפורמציה על WWE ניתן למצוא ב-
www.corporate.wwe.com.
סימני מסחר כל התוכניות, טאלנטים, תמונות, סלוגנים, סימני מסחר, מהלכי היאבקות, קופירייט ולוגואים שייכים באופן בלעדי ל-WWE.
EllaComm EllaComm היא חברה המייצגת ערוצי טלוויזייה זרים ביניהם ערוץ ריאליטי, רומנטיקה, Jim Jam ,אקסטרים, בלומברג ותכנים נוספים כגון WWE.
EllaComm חתמה לאחרונה על שיתוף פעולה עם ניהול פלוס על שיווק החומרים הסלולריים שבבעלותה. תכני WWE בסלולר ישווקו על-ידי החברה בניהולם של בני מנשה ויואב גרוס.