|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
בהמשך לסדרת הפרסומות המובחרות של דביר בנדק, מעלה כעת הבנק קמפיין "המומחים של טפחות", קמפיין נוסף המחזק את מעמדו של בנק טפחות כבנק המוביל בתחום המשכנתאות בארץ. לקיחת משכנתה היא המהלך הכלכלי החשוב והגדול ביותר שמרבית האנשים יבצעו בחייהם ולכן חשוב שיהיו לצידנו מומחים מהבנק המוביל בישראל בתחום המשכנתאות, המומחים של טפחות אשר יתאימו את המשכנתה לצרכי הלקוח, יצמצמו את התלות בשינויים בשוק וילוו אותו לאורך כל חיי ההלוואה.
הקמפיין הנוכחי מציג סיטואציה ישראלית טיפוסית בה המשפחה ׁ (דביר, אישתו והילד) יושבת בחצר ומשחקת במונופול. דביר, שמתייחס למשחק ברצינות תהומית מגיע לתל אביב ובהתלהבות מכריז על הרצון שלו לרכוש בית. מאחר שלדביר אין מספיק כסף בקופה אשתו מציעה לו לקחת משכנתא.
"בבית הזה! לא לוקחים משכנתה בכל מקום, אלא רק אצל המומחים של טפחות" מצהיר דביר בפני אשתו ובעצם מודה שהיא צדקה לאורך כל הדרך. עירית במשך שנים מנסה לשכנע אותו שיש מצבים בהם חייבים לפנות למומחים... ובהחלטה כה חשובה כמו משכנתה חייבים לפנות למומחים של טפחות. מספר אחד במשכנתאות. כי רק המומחים של טפחות מסתכלים קדימה ודואגים שהצרכן ישלם פחות בכל חודש.
במהלך הנוכחי הושקעו כארבעה מיליון שקלים.
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: זיו קורן - משנה למנכ"ל; איתי גרונר - מנהל קריאטיב; דימה קוגן - ארט דיירקטור; דפנה זילברג - קופירייטרית; עינב שגיב - מנהלת לקוחות; שירי הייסר בן-גור - סופרוויזרית; קרן קליצ'בסקי - תקציבאית; זוהר מנור - אסטרטגיה; רינת קינן - מנהלת הפקה; ערן עוזיאל - מפיק.