חברת השילוח הבינלאומית UPS נבחרה כחברה הנערצת ביותר בעולם בתחומה, זאת על-פי הסקר השנתי של מגזין פורצ'ן. כמו-כן דורגה החברה במקום ה-3 מתוך 10 החברות הנערצות ביותר בעולם בכל תחומי התעשיה, אחרי וולט דיסני (מקום 1) ואינטל (מקום 2). בנוסף דורגה החברה כאחת מ-50 החברות בעלות המותג המוכר ביותר בכל התעשיות ברחבי העולם.
הדירוג של חברת UPS הושג הודות להצלחתה ב-8 מתוך 9 תכונות המפתח שנקבעו על-ידי המגזין ועלתה על כל חברות התעופה, הרכבת, המשאיות וחברות הלוגיסטיקה, שהתמודדו על התואר. הקטגוריות בהן נבחנה UPS היו: אחריות חברתית, ניהול איכותי, ניהול אנושי, שימוש בנכסי החברה, איכות מוצרים ושירותים, תחרות גלובלית, יציבות פיננסית וחדשנות. ממגזין פורצ'ן ציינו כי הדירוג בקטגוריית 'איכות מוצרים ושירותים' הוענק לחברה בעיקר בשל היישום החדש לאייפון לצורך מעקב אחר חבילות ועל רעיונות בלתי-שגרתיים אחרים כגון קיזוז פליטת הפחמן שנוצר עקב משלוח החבילה מהתשלום של הלקוח ועוד.
כזכור, לפני כשבועיים דורגה UPS על-ידי הבארונ'ס, מגזין כלכלי מוביל בארה"ב, בין 20 החברות המכובדות והגדולות ביותר בעולם. את הדירוג העניקו מנהלי השקעות מובילים, על-פי מידת הכבוד שהם רוחשים לחברות אלו.
חברת UPS, אשר בנתה את אחד המותגים הטובים והידועים בעולם, פועלת בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. על-פי פורצ'ן, החברה כבר מדורגת כמספר 1 בענף הבלדרות העולמי.
הדירוג המלא יופיע בגיליון הבא של מגזין 'פורצ'ן' שיפורסם ב-22 במרס.