פפסי משנה במהלך עולמי את הנראות של כל סדרת מוצרי המותג ובהם, בקבוקים, פחיות ומארזים, אשר יעוצבו מחדש ויקבלו מראה רענן ועדכני. בהשקת המהלך בישראל משקיעה החברה כחצי מיליון שקלים.
במסגרת זו, יוצג עיצוב חדש לכלל מוצרי פפסי תוך שמירה על הצבע הכחול עמו מזוהה המותג. המראה החדש מאופיין בעיצוב הייטקיסטי, נקי וצעיר ובא לסמל כניסה חדשה לעשור חדש ומרענן.
השקת המראה החדש בישראל הינה חלק מקמפיין בינלאומי חברתי של פפסי המזמין את הצרכנים לתמוך במטרות חברתיות. הקמפיין מופץ באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר כשהמסר הינו "העשור של הנוער" שתפקידו ליזום ולעודד מהלכים לשיפור ורענון העולם. במסגרת המהלך, מוזמנים הגולשים להציע רעיונות שייתרמו לקהילה בתחומים שונים כגון בריאות, תרבות וחינוך ולבסוף להצביע לרעיון הטוב ביותר שעל-פי מחויבות החברה יזכה למימון.
נועה באוער, מנהלת מותגי פפסיקו מציינת, כי בהתאם למדיניות הקונצרן החברה אינה יכולה לפרט את עלות המהלך הבינלאומי, אך ההערכה היא שמדובר בפרויקט רשת בהיקף חסר תקדים של עשרות מיליוני דולרים. "אנו גאים להיות חלק ממהלך זה, אשר בין השאר מסמל את הרוח החדשה במותג המחזק את הקשר עם הנוער בישראל ובא לידי ביטוי במראה חדש נקי ועדכני בצבעים כחול, אדום ולבן עמם מזוהה פפסי" מוסיפה באוער.
המותג פפסי מיוצר על-ידי חברת פפסיקו. פפסי פונה לקהל מגוון, מזוהה עם ערכים של יצירתיות, חיוניות, מקוריות וחדשנות ומחובר בארץ ובעולם לעולמות המוזיקה, הבילוי והספורט.