חברת כצט, יצרנית ומשווקת מותג פמינה - סדרת תכשירים לשמירה על ההיגיינה האינטימית הנשית, עולה בקמפיין מודעות רחב היקף שנועד לתמוך בהשקת סדרת האריזות החדשות של מוצרי פמינה.
הקמפיין יתפרס על פני חודש ימים ויכלול סדרת מודעות במגזיני לייף סטייל, משפחה ובריאות וכן מיתוג חדרי נוחיות והלבשה במועדוני נשים, בתי קפה ומקומות בילוי. בנוסף, יתבצע מהלך של מיתוג נקודות המכירה תוך הבלטת הניראות ודגש על האריזות החדשות.
הקמפיין בהפקה עצמאית והיקפו נאמד בכ-350,000 שקלים. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "הטיפוח שלך מתחיל בפמינה".
סדרת מוצרי פמינה כוללת מגוון שטיפות ומוצרים ייעודים לאזור הנשי האינטימי. השטיפות של פמינה מסייעות בהגנה על רמת החומציות הנחוצה לאזור זה ובכך תורמות להגנה הטבעית של הנרתיק ומחזקת את תנגודת הנרתיק לחיידקים ופטריות. שימוש יומיומי בתחליב סבון אינטימי של פמינה מעניק תחושת רעננות ומונע יובש וריחות לא נעימים.
סדרת מוצרי פמינה מבוססת על נוסחה ייחודית להיגיינה נשית, למניעת גירויים וזיהומים באזור האינטימי של האישה ולטיפוח תחושת הביטחון והרעננות החשובה לכל אישה. הסדרה כוללת מוצרים ייחודיים לשטיפות אינטימיות ומוצרי הגיינה נשית משלימים. סדרת פמינה כוללת: שטיפה קלאסית, שטיפה מועשרת בלחות, שטיפה מועשרת באלוורה, שטיפה מועשרת בתמציות צמח האובליפיחה, מגבוני פמינה TOGO, ג'ל הרגעה לאזור האינטימי וג'ל סיכוך. כל המוצרים בסדרת פמינה מכילים חומצה לקטית ברמת חומציות pH3.5, המותאמת באופן מושלם לאזור האינטימי בגוף האישה.