ערוץ ניקלודיאון הישראלי (המשודר בכבלים ובלווין), מבית ענני תקשורת, יוצא היום במהלך של מיתוג מחדש וזאת בהמשך למהלך בינלאומי המתרחש במקביל ברחבי ארה"ב, אירופה וב-24 טריטוריות נוספות בהן משודר הערוץ ובהן אוסטרליה, ברזיל, קנדה, הודו, יפן, קוריאה, ניו-זילנד, פקיסטן וכעת גם בישראל.
כחלק ממהלך המיתוג מחדש, שהחל ב-15 בפברואר בארה"ב וכאמור מגיע היום לישראל, הוחלף הלוגו הרשמי של הערוץ. המייק-אובר הגרפי, ילווה את יתר מותגי הערוץ, יקיף ערוצי טלוויזיה, אתרים ברשת ומוצרי צריכה. הלוגו החדש, בעל טיפוגרפיה פשוטה ומודגשת ומראה מעודכן יותר. זוהי הפעם הראשונה בה רשת ניקלודיאון הגלובלית תחלוק באותו הלוגו ובאותה חזות מותגית, ובכך תקבץ את כל ערוציה ברחבי העולם תחת זהות גרפית אחידה.
נציגת ערוץ ניקלודיאון ושאר מותגי Viacom בישראל, חברת ענני תקשורת, משקיעה במהלך המיתוג מחדש בישראל והתאמתו לערוץ המקומי כ-150 אלף דולר שיכללו הפקת פרומואים, שינוי מיתוג בתוכניות הערוץ, סרטונים שישודרו בערוצים נוספים בכבלים ובלווין וכן ישולבו בתוכניות המקור החדשות של הערוץ וכן במותגי החברה המופצים בישראל ברשתות הסלולר, האינטרנט ושרות ה-VOD בכבלים ובלווין.
אורלי אטלס כץ, מנהלת מותגי Viacom בישראל: "ניקלודיאון ישראל מצטרף היום לכלל ערוצי ניקלודיאון בעולם בהשקת המיתוג החדש שהוא חדשני, מעודכן, פשוט ומעביר את ערכי הערוץ בצורה ברורה ועקבית. המיתוג החדש כולל שפה חדשה שפת מותג חדשה ונפרדת למותג ה-Pre School ניק ג'וניור וכולל אריזה חדשה לערוץ, פרומואים חדשים ומספר אפלקיציות גרפיות חדשות. המיתוג החדש עבר התאמה לשוק הישראלי ולצרכים של הילדים הישראלים".