בלונה פארק בתל אביב חוגגים את פסח עם רכבת ההרים החדשנית שהחליפה את רכבת ההרים המיתולוגית, עליה נסענו רובנו במהלך 32 השנה בהן היא שעשעה כ-3000 איש מדי יום.
לפני כשלושה חודשים החליטו בחברת עיר השעשועים, מפעילת הלונה פארק בתל אביב, סופרלנד בראשון לציון, הצפארי, האייסקט והמימדיון, לפרק את הרכבת הישנה ולהקים במקומה רכבת חדשנית.
כבר ב-18.3 החלה לפעול הרכבת החדישה שעלותה נאמדת ב-10 מיליון שקלים, היא גדולה פי 4 מהרכבת הישנה, מכילה 10 קרוניות המסיעות 20 נוסעים בכל סיבוב ואורכה מסתכם בלא פחות מ-330 מטר.
הרכבת החדשה יוצרה אף היא על-ידי חברת ווקומה (Vekoma) מהולנד, החברה שיצרה את מתקן האנקונדה האטרקטיבי.
סמנכ"ל עיר השעשועים, חני ברוך: "לכולנו היה קשה להיפרד מהרכבת הישנה, אך אנו מודעים לכך שהילדים יותר מכולם, חווים את החדשנות המתמדת מסביבנו, ולהם אנו מחויבים. עשינו הכל על-מנת שכבר בפסח המבקרים ייהנו מהרכבת החדישה, ואני מזמינה את כולם לבוא ליהנות ממנה ומכוכבי ערוץ הילדים".