חברת מעדני מיקי, מהמובילות את תחום ייצור הסלטים המצוננים ומעדני הדגים, יוצאת לראשונה מאז הקמתה לפני 70 שנה במסע פרסום ראשוני בטלוויזיה בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, תחת הסלוגן: טעם ישראלי.
את הקמפיין יוביל משרד הפרסום הביילינים, בבעלות האחים גיל ואורי ביילין, והמועד שנבחר לתחילת הקמפיין החל היום בסמיכות לחגיגות יום העצמאות למדינת ישראל.
יודגש, כי מפעל מעדני מיקי הוקם טרם קום המדינה בשנת 1939 על-ידי האחים מיקי ויצחק קאופטייל ז"ל, שברחו מאימת הנאצים ומשפחתם נספתה בשואה כאשר כיום מנהלים את המפעל בניו של מיקי.
עד עתה פעלה מעדני מיקי על-פי אסטרטגיה מסורתית, לפיה לא נדרשה לטעמה של החברה כל פעילות פרסומית כאשר חלק מטקטיקת השיווק המנצחת בכל שנות קיומה היו: מחירי הצרכן העממיים בשילוב מוצרים באיכות גבוהה ובטעם משובח הקולע לטעמם של הישראלים.
בשנתיים האחרונות מובילה מעדני מיקי מהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקלים במגמה לפנות לקהלי יעד נוספים תוך שמירה על מחירים שווים לכל נפש ואיכות גבוהה של המוצרים בדגש על הטעם הישראלי המיוחד.
במסגרת מהלך המיתוג מחדש הוחלפו בהדרגה אריזות כלל מוצרי הסלטים המצוננים, סלטי הדגים ומוצרי הדגים למיניהם לאריזות חדשניות בעלות עיצוב אובאלי כשהצבע הסגול מהווה נדבך חשוב בשפה החדשה תוך יצירת תדמית גבוהה של חברה המשתמשת במיטב הטכנולוגיות המודרניות ובהקפדה על רמת ייצור גבוהה של המוצרים בשילוב טעם וארומה משובחים. מהלך זה גרם לצמיחה משמעותית במכירות החברה.
לאחרונה רכשה החברה את פעילות מפעל הדגים של דגי תנובה ומיתגה מחדש את מוצריו תחת שם המותג "פיסקריום", מהלך אשר הגדיל משמעותית את סל המוצרים והמכירות של החברה.
במכרז לבחירת משרד פרסום מתאים שיוביל את הקמפיין נבחרו לאחר הליך סינון ממושך משרד הפרסום הביילינים, כאשר המוטיב החשוב שהנחה את בעלי החברה ומנהליה היה להדגיש את פעילותה רבת שנים ומומחיותה בייצור סלטים מצוננים ומוצרי דגים כבושים ומעושנים ובכך להיות מעורבת בקביעת הטעם הישראלי לאורך השנים.
"את הטעם הישראלי אי-אפשר לנצח", אומר משה קאופטייל, מנכ"ל ובעלים משותף במעדני מיקי ומוסיף, כי גם בחו"ל יש ביקוש אדיר למוצרי החברה ולאו-דווקא רק מישראלים. "הצלחנו לקלוע גם לטעמם של תושבי ארה"ב, קנדה אירופה ועוד ואת הסלטים שלנו אוהבים גם שם והביקושים להם הולכים וגוברים".