המחלקה לרפואה אסתטית ברמב"ם יצאה בימים אלה, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, בקמפיין להעלאת המודעות בקרב צעירות לכך שניתוח פלסטי הינו פעולה כירורגית לכל דבר. את הקמפיין מלווה הכותרת "ניתוחים פלסטיים זה לא משחק ילדים".
הקונספט שנבחר להוביל את הקמפיין מתבסס על משחק ילדים, ועושה שימוש בתמונה של בובה עליה ניתן "למדוד" מגוון חזיות ותחתונים בגדלים שונים.
פרופ' יהודה אולמן, מומחה בכירורגיה פלסטית ומנהל תחום הרפואה האסתטית ברמב"ם, בשיתוף הנהלת הקריה הרפואית, בחרו לצאת בקמפיין בתקופת האביב, בעיקר משום שמדובר בתחילת עונת הניתוחים האסתטיים. הם מדגישים, כי ניתוח אסתטי הינו בעל סיכונים כמו כל ניתוח אחר, לכן חשוב לעשות אותו בבית חולים כאשר לרשותך עומד מערך הגיבוי הנדרש 24 שעות ביממה, ציוד רפואי מתקדם וצוות רפואי מקצועי ומנוסה.
על-מנת לחזק ולהמחיש את המסר בקרב הצעירות, עלה הקמפיין על-גבי גלויות משחק של "הגלויה של שלי" במקומות הבילוי המובילים בחיפה והצפון. את איור הבובה ומגוון החזיות שעל-גבי הגלויה ניתן להפריד, ומהחלקים להרכיב בובת קרטון עומדת ולהתאים לה את גודל החזייה הרצוי. בנוסף, יעלו מודעות הקמפיין בשבועון לאישה, באתר האינטרנט של המגזין וגם בעיתונות המקומית בחיפה ובצפון.
קרדיטים:
משרד פרסום: ירקוני
מנהל קריאיטיב: גיל גורן
קופירייטר: גיל גורן
ארט דירקטור: ניר שנפ
מנהלת מדיה: יפעת דקל
הפקה ומדיה: הגלויה של שלי