אייר פראנס KLM ישראל משיקה את BlueBiz - תוכנית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים ומותאמת במיוחד לצורכיהם. התוכנית החדשה תחליף את התוכניות שהיו קיימות עד כה בכל אחת מהחברות בנפרד.
תוכנית ה-BlueBiz מציעה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את האפשרות לצבור בכל כרטיס הנרכש במהלך נסיעה עסקית "Blue Credits", נקודות הנצברות בעבור העסק, בכל טיסה של אחד מעובדיו באייר פראנס או ב-KLM. את הנקודות הנצברות ניתן לנצל לטובת רכישת כרטיסים ושדרוגם בכל טיסה עסקית של עובדי העסק. עובדים החברים במועדון ה"Flying-Blue" של אייר פראנס KLM, ימשיכו לצבור בטיסותיהם נקודות נוסע מתמיד, במקביל לנקודות שצובר העסק.
ה-"Blue Credits" נצברות בהתאם למיילים ולמחלקה בה טס העובד. כל נקודה במועדון שווה דולר אחד. ההצטרפות לתוכנית העסקית החדשה הינה ללא תשלום ואינה מחייבת במספר טיסות מינימלי. החברות תהא תקפה למשך שנתיים ותוארך אוטומטית לאחר הזמנת טיסה.
לרגל השקת התוכנית מציעה החברה בונוס חד-פעמי לחברות העסקיות המצטרפות לתוכנית עד ה-30 ביוני 2010. לחברה מצטרפת יוענקו 250 נקודות בונוס ברכישת כרטיס טיסה במחלקת עסקים ו-150 נקודות בונוס לכרטיס במחלקת תיירים. נקודות הבונוס יועברו לחברה לאחר ביצוע הטיסה הראשונה.
ויויאן דל-מאס, מנכ"ל קבוצת התעופה אייר פראנס KLM בישראל מוסיפה: "אייר פראנס KLM ראתה תמיד את הנוסעים העסקיים כקהל יעד חשוב ומרכזי ודאגה להקל ולהנעים את טיסתם בחברה, תוך דגש מרכזי על טכנולוגיה מתקדמת כגון צ'ק אין במחשב ובטלפון הסלולרי, שימוש בטלפון בטיסה ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי בעוד הטכנולוגיה מקלה על הכלל, יש בקרב הקהל העסקי קבוצות מגוונות להן יש להתאים תנאים שונים. התוכנית החדשה מאפשרת לעסק קטן או בינוני הפועל גם בחו"ל לחסוך ולנהל את טיסותיו באופן משתלם יותר ולהמשיך וליהנות מיתר התנאים המוצעים על-ידי אייר פראנס ו-KLM לקהל העסקי.