לראשונה, קבוצת קניוני ישראל מתגמלת את עובדי הקניונים, שנתנו שירות מעולה ללקוח בכרטיס זוגי לסרט לבחירה במגוון בתי קולנוע בארץ. הפעילות תחל בחודש מאי והכרטיס יהיה פתוח לשנה (כולל שבתות וחגים) ותקף לכל הסרטים המוקרנים באותו הזמן בבית הקולנוע.
לדברי יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל: "כחלק מתפיסתה של קבוצת קניוני ישראל כנותנת שירות וככזו ששואפת לשפרו בכל זמן נתון, יצאה הקבוצה ביוזמה ייחודית לפיה כל מנכ"ל קניון קיבל כרטיסי קולנוע באמצעותם הוא יכול לתגמל עובדי קניון שהתבלטו בנתינת שירות מעולה ללקוח, או שיפרו את רמת השירות הקיימת".
עוד הוסיף צבי ואמר: "קבוצת קניוני ישראל פועלת באחת עם ערכיה. רמת שירות מעולה היא ערך מרכזי אותו חרטה הקבוצה על דגלה ולפיו היא פועלת. תגמול נאות על שיפור השירות, יחזק את ערך השירותיות כערך עליון בקרב כל עובדי הרשת: עובדי ניקיון, אבטחה, מוכרים בחנויות או כל תחום אחר ובכך ימקסם וישמור על רמת שירות מהגבוהות בארץ בקניוני הקבוצה".
לדבריו: "מנכ"ל הקניון חי את הקניון ובעזרת הצוות הניהולי ופידבקים העולים מהשטח יוכל לפרגן לעובדים הראויים לכך. לדוגמא: חנות בקניון שהחליפה צוות ורואים שיפור בפדיונות, מכתב שהתקבל בהנהלה מלקוח שמשבח עובד מסוים ועוד".
הפעילות תתקיים בכל הקניונים מקבוצת קניוני ישראל, המונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן-סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים, דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).
אתר קניוני ישראל -
www.israel-malls.co.il, טלפון לבירורים - 03-6897968.