בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
משלוחים שופ עולה בקמפיין פרסומי ראשון
|
- הודעה מטעם משלוחים שופ
חברת משלוחים שופ עולה בקמפיין פרסומי ראשון, לרגל השקת האתר המעוצב והמשודרג, שינוי השם והלוגו, תחת ההסלוגן: "משלוחים שופ - פשוט להזמין!". הקמפיין בהשקעה של 500 אלף שקלים הופק באופן עצמאי על-ידי חברת משלוחים שופ ויימשך כחודשיים. הקמפיין מתנהל על גבי 500 אוטובוסים ברחבי הארץ, תשדירים ברדיו האזורי, פרסום באינטרנט ובנוסף, חלוקת מדריך האתר לכ-150 אלף בתי אב באזור תל אביב, גבעתיים ורמת גן. במדריך קיימים כ-80 בתי עסק ובטלפון אחד ניתן להגיע לקשת תחומי פעילות של עולם המשלוחים בקטגוריות שונות. כמו-כן, נפתחה קבוצת אוהדים לאתר בפייסבוק, שהמצטרפים אליה יזכו להטבות רבות ומגוונות בבתי העסק השונים המצויים באתר. הדגש בקמפיין בשלב זה הוא להציג את שיתופי הפעולה בין הספקים השונים באתר ואת מגוון ההטבות והיתרונות לצרכנים בהזמנה דרך אתר משלוחים שופ. הקמפיין הראשון מציג את שיתוף הפעולה עם בורגראנץ'. משלוחים שופ ובורגראנץ' מזמינים את הגולשים ליהנות מארוחת ראנץ' במתנה. כל שעל הגולש לעשות הוא לסמס את המילה "ארוחה" למספר 3090. ה-SMS שיתקבל חזרה יציג מספר קוד, על המזמין לציין קוד זה לטלפן של בורגראנץ' בעת ההזמנה הטלפונית. הארוחה תינתן חינם למזמינים במינימום הזמנה של 50 שקלים לא כולל דמי משלוח. לדברי גיא נאור, מנכ"ל חברת משלוחים: "דרך הקמפיין ושיתופי הפעולה הרבים עם בתי עסק ומסעדות מובילות, ברצוננו להעביר מסר של נוחות ופשטות בהזמנה דרך אתר משלוחים שופ, ולמעשה לחשוף בפני הצרכן את האפשרות לגישה מהירה למגוון של בתי עסק בטלפון אחד 057-5000-500 ובאתר אחד www.mishlohim.co.il. במסגרת הקמפיין אנו נותנים במה לחברות איתן אנו עובדים היוצאות במבצעים אטרקטיביים לטובת קהל הצרכנים שלנו, שנהנה מההטבות בכל הזמנה. בהמשך הדרך אנו צופים עוד שיתופי פעולה רבים להעלאת המודעות לאתר ולמגוון בתי העסק שבו, בקרב צרכנים חדשים הן פרטיים והן עסקיים".
|
תאריך:
|
02/05/2010
|
|
|
עודכן:
|
02/05/2010
|
|
גופר תקשורת
|
|
רואי ליטרט, 34, מונה למנהל ערוצי ההפצה של ג'וניפר ישראל. במסגרת תפקידו יפעל ליטרט לפיתוח וטיפוח הקשרים העסקיים של חברת ג'וניפר נטוורקס עם ערוצי ההפצה והמשווקים של ג'וניפר בישראל ולקידום ושיווק סל פתרונות מוצרי אבטחת המידע והתקשורת של ג'וניפר ללקוחות האנטרפרייז בישראל.
|
|
|
פניני האיטלקית, חברת אלבומי האיסוף המובילה בעולם הפועלת ב-100 מדינות, משיקה בישראל את אלבום המדבקות הרשמי של מונדיאל דרום אפריקה 2010, המאושר על-ידי פיפ"א.
|
|
|
"חצויה", דרמת הנעורים הפופולרית והנשכנית, חוזרת לעונה שנייה וחינמית בת 45 פרקים ב-HOT VOD Young החל מיום חמישי, ה-6.5.10.
|
|
|
ביום חמישי (13.5) יתקיים בכנסת טקס ממלכתי ובו יעניק נשיא המדינה, יחד עם יו"ר הכנסת ושר החינוך, את 5 פרסי וולף הבינלאומיים ל-9 זוכים בעלי שם עולמי, שחוקרים ופועלים בתחומי הרפואה, פיזיקה, מתמטיקה, חקלאות ואדריכלות (שלושה זוכים מארה"ב, שני זוכים מבריטניה, זוכה אחד מסין, אחד מצרפת, אחד מאוסטריה, ומגרמניה).
|
|
|
קמפיין חדש של משרדי התיירות, ראש הממשלה ופיתוח הגליל והנגב, יוצא היום לדרך. מטרת הקמפיין, שעלותו מיליון שקלים, הנה הגדלת הביקוש למוצר התיירות בכפרים הדרוזים והצ'רקסים, הגדלת מספר המבקרים ומספר הלינות, תוך חשיפת התרבות המרתקת והאירועים השונים.
|
|
|
|