|
דפנה דה גרוט ולירון לבו [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג בישראל, יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.
לקמפיין החדש, גייסה מטרו מוטור את הדוגמנים והשחקנים המובילים: גיא לובלצ'יק, צליל סלע, לירון לבו ודפנה דה גרוט (הפינליסטית המדוברת מהרווק).
הקמפיין תחת הסלוגן "לאן שלא תסתכל... סאן יאנג, הקטנוע הנמכר ביותר בישראל ב-10 שנים האחרונות", מציג את ארבעת הדוגמנים והשחקנים בסיטואציות שונות בחיים (הסטודנט, החייל בחופשה, הזוג הרומנטי, איש העסקים המעונב ועוד), כאשר לכל אחד ישנו סאן יאנג המתאים לו ולחייו.
עלות קמפיין מדווחת - 1.6 מיליון שקלים והוא יעלה בעיתונות הארצית, רדיו, אינטרנט, שילוט חוצות ויכלול השקת קטלוג למותג.