Yellow ופז, יוצאות בפעילות שיווקית ייחודית תחת הכותרת "מונדיעז 2010". החל מ-10 במאי ועד סוף חודש יוני יוגרלו בקרב לקוחות Yellow ופז ברחבי הארץ, עשרות חבילות למשחקי למונדיאל, שיתקיים השנה בדרום אפריקה. פרסים נוספים בהם ניתן לזכות: כרטיס כניסה למסיבת VIP שתערוך חברת רד-בול, בה יוקרן משחק הגמר של המונדיאל וכן כדורי רגל עם דגלי הנבחרות המשתתפות, פחיות רדבול ובקבוקי קולה 500 מ"ל .
הפעילות תלווה בקמפיין שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, ברדיו האזורי, באינטרנט ובשילוט חוצות, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
במסגרת הקמפיין יעלה מיני סייט ייעודי ובו משחק הבקעות שיזכה את המשתתפים בו במגוון הטבות ברשת Yellow (בראוניס מסדרת 'Yellow fun to go' ב-4.99 שקלים, נסטי 500 מ"ל ב-4.99 שקלים, קפה ב-50% הנחות ועוד) מדי יום יזכו שלושה שיאני ההבקעות במשחק, בכדורי רגל עם דגלי נבחרות המונדיאל.
איך משתתפים? כל קנייה בגובה 25 שקלים ומעלה באחד מסניפי Yellow או לחילופין, תדלוק של מעל ל-30 ליטרים באחת מתחנות פז, תזכה את הלקוח במספר מזל אותו יש להזין באמצעות שליחת הודעת SMS, שיחת טלפון או דרך אתר Yellow. תשובה לגבי הזכייה תתקבל באופן מיידי בהודעת SMS לסלולרי של הלקוח באמצעות אפליקציה חדשנית שפותחה לטובת המבצע.