כחלק מאסטרטגיית הצמיחה, חברת "חטיפי אלקיים", המתמחה בייצור מוצרי מזון קפואים, השלימה מהלך של מיתוג חדש, שנוהל על-ידי חברת יחסי הציבור והמיתוג 'דיאל תקשורת' וחברת 'IGW' - עיצוב גרפי ובניית אתרים. תהליך המיתוג נעשה במסגרת שינוי שעברה החברה המתבטא, בין היתר, בפיתוח מוצרים חדשים, הרחבת קו המוצרים, כניסה לשווקים חדשים וכן שינוי מיצובה בשוק מחברת מזון מסורתית לחברת מזון טכנולוגית מתקדמת. הקו החדש של חברת 'אלקיים' תואם לפעילותה הנוכחית ולעסקיה. אומדן המהלך מוערך במאות אלפי שקלים.
תהליך המיתוג החדש כלל, גיבוש ויצירת קונספט קריאטיבי חדש, שינוי לוגו החברה, שדרוג אתר החברה, עיצוב חדש של אריזות המוצרים, שינוי מערך הלוגיסטיקה של החברה, תכנון אסטרטגיה תקשורתית והוצאתה לפועל וכדומה.
לדבריו של דאדי דלאל, מנכ"ל חברת 'דיאל תקשורת': "כחלק מהמגמה החיובית שעוברת חברת 'חטיפי אלקיים' בשנים האחרונות בכל ההיבטים ובהתייחס לסביבה התחרותית בה היא פועלת, היה חשוב לחברה לעבור הליך של מיתוג מחדש אשר ישקף את פעילותה, גודלה וערכיה".
דורי אלקיים מנכ"ל חברת 'חטיפי אלקיים': "חברת 'חטיפי אלקיים' החלה את פעילותה כמפעל משפחתי קטן באזור השפלה העוסק בתחום מוצרי המזון הקפואים. בהמשך השנים עברה גידול מבחינת היקף פעילותה, מצבת כוח האדם, המיכון הטכנולוגי והכפה לגוף משמועתי בשוק בו היא פועלת. לאחרונה החברה העתיקה והרחיבה את מפעלה לפארק התעשייה המתחדש של קרית מלאכי".
אודות
מפעל הייצור "חטיפי אלקיים" נוסד בשנת 1981 במושב יד רמב"ם על ידי משה אלקיים. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון קפואים, בין היתר, סיגרים-בשר/תפו"א, פסטל תפו"א, קובה-בשר/תפו"א/מרק, אגרול סיני, אמפנדס במילויים שונים ועוד. בנוסף, שוקדת החברה בימים אלו על ייצור מוצרים נוספים לפי דרישות השוק. כיום החברה שוכנת בפארק התעשייה המתחדש של העיר קרית מלאכי. המפעל משרתע על שטח של 1,800 מ"ר ובחברה מועסקים למעלה מ-80 איש.