רשת אופטיקה בליסימה עלתה בקמפיין פרסום חדש לקיץ 2010, על גבי אוטובוסים. הקמפיין, באמצעות חברת כנען, בהיקף של כ-300,000 שקל תחת הסיסמא "אופטיקה בליסימה שומרים על קשר עין". הקמפיין מדגיש גם את המבצע המיוחד של הרשת: 50% הנחה על משקפי השמש של המותגים המובילים.
אופטיקה בליסימה הינה רשת אופטיקה מהמובילות בישראל. הרשת מקפידה על סטנדרטים גבוהים של שירות, מקצועיות ואיכות ומשתייכת לקבוצת טופ אופטיק בע"מ, החברה המובילה בענף האופטיקה בישראל ובעלת וותק של יותר מעשרים שנה בתחום וניסיון עשיר בייבוא, עיצוב ושיווק משקפי שמש ומסגרות ראיה.
בליסימה מציעה קולקציה רחבה מאד של מותגים בקווים עיצובים אופנתיים וטרנדיים תוך התמקדות בצרכי הלקוח הישראלי.
בין המותגים של אופטיקה בליסימה: GUCCI, JUST CAVALLI, DOLCE GABBANA, EMPORIO ARMANI , ADIDAS, PERSOL, ROBERTO CAVALLI, MAXMARA, GIORGIO ARMANI, MARK JACOBS, VALENTINO, SILHUETTE, RAYBAN, VERSACE, CHANEL , DIOR ועוד לצד מותגי הבית של הרשת : "פרידום" , באלנס" , סילנס" ואקסלנס (מותג עדשות המגע).
לאתר אופטיקה בליסימה
[קישור]/