ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין רחב היקף למותג מנטוס.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG, יעלה בטלוויזיה בערוצים: 2,10,24 ובאינטרנט באתרים: וואלה ומאקו במשך 30 ימים ויכלול גם פעילות קידום מכירות וחלוקת דוגמיות במוקדי בילוי.
היקף הקמפיין נאמד ב-מיליון דולר.
הסיסמא שתלווה את הקמפיין: there's nothing like a mentos kiss.
קרדטים:
מנהלת מחלקת לקוחות- דנה לופבן, תקציבאי- מקס גיפס, מנהל מחלקת פלנינג- ד'ר אורי אורן, פלנרית- פנינה וויסמן מנהל מחלקת מדיה- ליאור גרינץ, פלנרית מדיה- מרים פינק, מנהל מחלקת קריאיטיב-אופיר מירב, ארט דירקטור- אסתי שקד, קופירייטר- אילן נחמיאס, מנהל מחלקת אינטראקטיב-עדי פוקס, מעצב פלאש- נועם דוד, הפקה- דנה קארו, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.