בזק יוצאת בהטבה ומיוחדת ללקוחות החברה, אשר עוברים דירה בחודשי הקיץ, תחת הכותרת, "החשבון עלינו". במסגרת ההטבה, לקוחות אשר עוברים דירה ומעבירים איתם את שירותי התקשורת של בזק ייהנו מחודש בחינם לקו הטלפון, 200 דקות שיחה ליעדים נייחים בכל שעות היממה, העתקת קו הטלפון בחינם ובנוסף, לקוחות האינטרנט המהיר של בזק יהנו מחודש אחד חינם עבור האינטרנט בכל מהירות אליה הם מחוברים. המבצע בתוקף עד לתאריך ה-31/8/10.
לקוח בזק שעובר דירה בחודשי הקיץ יחסוך עד כ - 170 שקלים, כאשר בזק מאפשרת חיסכון של עד כ - 1000 שקלים באמצעות הטבות נוספות: רשת ביתית בהשאלה ללא חיוב החל מ - 1.5 מגה, מגוון מכשירי טלפון במחירים מוזלים החל מ - 89 שקל, 100 שקל מתנה בקנייה מעל 400 שקל ברשת ACE ובר מים של תמי ב-68 שקל לחודש למשך 36 חודשים.
מסקרים שביצעה חברת בזק כהערכות לקראת המבצע החדש, עולה כי חודשי הקיץ נחשבים ל"עונת מעברי הדירות", כשישנה העדפה ברורה לבצע את מעבר הדירה דווקא בתקופת הקיץ. כ - 50 אלף בתי אב, לקוחות החברה העדיפו לעבור דירה בקיץ האחרון, כאשר 85% מתוכם נשארו באותו אזור החיוג, זאת לעומת כ - 40 אלף בתי אב שהעדיפו לעבור דירה בחודשי החורף.
בנוסף, במטרה להקל על עוברי הדירות הקימה בזק מוקד "מעבר דירה" ייעודי. את המוקד החדש יאיישו עשרות נציגים שהוכשרו לטפל באופן פרטני אך ורק בלקוחות העוברים דירה. אל המוקד המיוחד ניתן לחייג באמצעות מוקד שירות הלקוחות 199 ובתפריט הקולי לבקש את מוקד מעברי הדירות . נציג השרות יקל על התהליך עבור הלקוח ככל ויציג לפניו את כל ההטבות המיוחדות המגיעות לו.
"תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים למען המבוקש, אלא כולל גם את הצורך להעביר את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת. לבזק חשוב לספק ללקוחותיה את התחושה שאנחנו חלק בלתי נפרד מהבית, גם כשעוברים למקום חדש", מסביר איתמר הראל, סמנכ"ל החטיבה הפרטית של בזק, "תהליך מעבר הדירה הוא בדרך כלל ארוך ומתיש, והשירות החדש נועד לומר ללקוחות שבגיזרה של בזק אין מה לדאוג, שיחת טלפון אחת אלינו, אנחנו כבר נדאג לשאר".
בתוך כך, יוצאת בזק בקמפיין מדיה תחת הכותרת, "החשבון עלינו", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין אינטרנט ורדיו וימשך כשלושה חודשים.