שלמה חברה לביטוח, מקבוצת שלמה Sixt, יוצאת בקמפיין תדמיתי ראשון המופנה לציבור הרחב. מדובר בקמפיין מיתוגי שנועד לחשוף את הציבור לפעילות חברת הביטוח, לאחר שכל הקמפיינים שהובילה החברה עד היום היו מכוונים לציבור סוכני הביטוח. הקמפיין החדש יעלה בעיתונות הכתובה וברדיו. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום GPS והינו בהיקף של כמיליון שקלים.
בכל המודעות מופיעה סיסמא אחידה: "שלמה חברה לביטוח עם הגב החזק של קבוצת שלמה, מעניקה לך גב חזק, יציבות, תנופה וגמישות". הקמפיין בעיתונים, כולל ארבע מודעות שונות, המציגות ענפי ספורט שונים, לדוגמא, מתעמל על מכשיר טבעות, שגבו חשוף, והסיסמא "150 אלף לקוחות נהנים מהגב החזק של שלמה חברה לביטוח". הקמפיין מדגיש את העוצמה, הגודל והמובילות של החברה, ומטרתה ליצור תחושת ביטחון בקרב הלקוחות, שיכולים להסתמך על חוסנה של החברה.
לדברי טובי שמלצר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשלמה חברה לביטוח, "שלמה חברה לביטוח מציגה גידול מתמשך בפעילותה. הקמפיין החדש ממחיש את העוצמה של קבוצת שלמה Sixt כקבוצת הרכב הגדולה והמובילה בישראל, המצויה במקום הראשון, הרחק ממתחרותיה, ואת שלמה חברה לביטוח כחברת ביטוח מובילה ואמינה. אני בטוח שהקמפיין יסייע לחיזוק המותג, ומודה לכל העושים במלאכה".
משרד פרסום GPS - מנהל קריאייטיב: אורי לבני; ארט-דירקטור: עידו אלון; קופירייטר: אייל זוסמן; מנהל לקוח: אריאל גן מור; תקציבאית: תום פפר; מנהל שותף: דודי ברמן.
שלמה חברה לביטוח, המנוהלת על-ידי צבי ליבושור, פועלת בתחום ביטוחי כלי הרכב והדירות. לחברה מעל ל-500 סוכנים וכ-150,000 מבוטחים. כחברה, שחרתה על דגלה להיות חברת סוכנים מובילה, הובילה לפריצת דרך בתחום המעבר לתשלום עמלות מהפרמיה ברוטו במקום מהפרמיה נטו. הסינרגיה הקבוצתית מאפשרת לשלמה חברה לביטוח להעניק שירותים משופרים ויתרונות, שסוכני הביטוח והמבוטחים טרם הכירו.