תקציב הפרסום של בנימינה ספיריטס, חטיבת האלכוהול החדשה של יקבי בנימינה, יטופל על-ידי משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מבית אדלר חומסקי. תקציב הפרסום יעמוד על כ-5 מיליון שקלים בשנה.
בנימינה ספיריטס שהושקה בתחילת חודש אפריל תעסוק בייבוא של מותגי אלכוהול מכל רחבי העולם על-פי זיהוי טרנדים ומגמות ומתוך חלוקה לחמש קטגוריות מוצרים: קטגוריית מוצרי ים תיכון - מוצרים שורשיים - ים תיכוניים, המהווים את קטגוריית מוצרי הדגל של החברה. בין המוצרים ניתן למוצא את תזקיק תאנים בוכא בוקובזה, קטגוריית הוודקות שבראשה מותג הוודקה הצרפתי פוליאקוב, קטגוריית הוויסקי ובראשה הוויסקי הסקוטי לייבל 5, קטגוריית הבירות עם הבירה הטורקית אפס פילזנר והבירה הצ'כית באדוויזר וכן קטגוריית מוצרי אלכוהול משלימה. החטיבה תהווה פעילות לעסקי היין של היקב.
אביחי גוטליב, מנהל השיווק של בנימינה ספיריטס, "הצעירים הם הכוח המניע את זירת האלכוהול המקומית, קובעים טרנדים ומשמשים מנוע הצמיחה המקומי שלו. הבחירה בציבלין כמשרד שמתמחה בצעירים נובעת מהאמונה כי ביכולתם להגיע לאותם צעירים ולדבר אליהם בשפתם".
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "אומנם האווירה אצלנו די היי באופן כללי, אבל טיפת אלכוהול בהחלט תחזק את זה. אנחנו מאמינים באיכות המותגים של בנימינה ספירטס, ומצפים, שהמותגים בהם נטפל, יהפכו בתוך זמן קצר למובילי הקטגוריה".
ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי, מתמחה בפרסום ובשיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. בין לקוחות החברה גלובוס גרופ, פיקוד העורף (משרד הביטחון), בורגראנץ', טמפו, בזק, עיר המלכים, רשת הפנינג, סידס (סניקרס ומרס), קופת חולים לאומית, משרד הבריאות, דיאמנט צעצועים, קראמפלר ועוד רבים.