|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תדיראן משיקה קמפיין רחב היקף

- הודעה מטעם תדיראן
20/06/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: רותם אשכנזי  |    |  ליאת אריאב יחסי ציבור
מתוך הקמפיין [צילום: שון ג´ון]

חברת תדיראן מוצרי צריכה יוצאת בימים אלה בקמפיין תקשורתי רחב היקף למיצובה מחדש כשחקן ראשי בשוק המזגנים בישראל. תחת הסיסמה "תדיראן, צעד אחד קדימה" הקמפיין החדש מדגיש את היותה של החברה ראש חץ בקדמה הטכנולוגית לשירות הצרכן. בקמפיין הושקעו כ-10 מיליון שקל, והוא מנוהל על-ידי מקאן אריקסון. הקמפיין הוא מהלך אסטרטגי ראשון של תדיראן לחזרה אל אור הזרקורים ולחיזוק מעמדה כמותג מוביל בשוק המזגנים בישראל מאז נרכשה - באוקטובר אשתקד - על-ידי קבוצת קריסטל הישראלית שבשליטת איש העסקים משה ממרוד ומינויה של בינה רזינובסקי למנכ"ל החברה.

בינה רזינובסקי, מנכ"ל תדיראן: "תדיראן הוא מותג מוביל, מבוסס ואמין, מחלוצי קטגוריית המזגנים בישראל, והקמפיין נועד להזכיר לצרכן את הנכסים הללו, כשהוא ניצב בימים אלה בפני ההחלטה איזה מזגן לקנות ומאיזו חברה הוא מעדיף לקבל שירות".

במסגרת הקמפיין החדש יעלה בימים אלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים סרטון פרסומת מושקע שצולם בסהרה שבמרוקו. הסרט מבוסס על מסע אמיתי של משלחת תדיראן למרוקו, שבמסגרתו צוותי מתקינים מישראל התקינו מזגנים בבית בוץ באחד הכפרים. הסרט ממחיש את עליונותו הטכנולוגית של מזגן האינוורטר של תדיראן, שקורא תיגר על כוחות הטבע ומצליח לצנן אפילו את המדבר היוקד בחום של 47 מעלות, מול עיניהם הנדהמות של בני השבט המקומי. במסגרת הסרטון גם חושפת תדיראן את הלוגו החדש שלה, שצורפה לו הסיסמה "צעד אחד קדימה".

יהודה ווכטל, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של תדיראן: "הסרטון מעביר את המסר המרכזי שלנו, שהמובילות של תדיראן היא בראש ובראשונה באמינות ובטכנולוגיה המתקדמת, תוך פריצה קדימה למחוזות חדשים והצבת אתגרים של חדשנות לענף כולו".

לצד סרטון הטלוויזיה יכלול הקמפיין גם פעילות אינטראקטיבית באינטרנט. יועץ וירטואלי חדשני של תדיראן, אשר יזמין את הגולש לספק לו את נתוני החלל הדורש מיזוג ויתאים לו על פיהם פתרון אופטימלי.

הבשורות המצננות לקיץ 2010

בימים אלה משיקה תדיראן שלושה חידושים פורצי דרך, המצעידים את מזגני האינוורטר לעידן חדש: מדחס TWIN ROTARY - מדחס סיבובי כפול המאפשר שליטה מרבית על התפוקה ומאריך את חיי המזגן; מערכת HYBRID INVERTER - פיקוד אוטומטי כפול המתאים את עבודת המזגן לדרישת הלקוח ומאפשר מיזוג חזק ומדויק, ומערכת COMFORT SYSTEM לשליטה מלאה על הטמפרטורה בחללים השונים בבית. מערכת זו היא הפתרון האידיאלי לבית הישראלי - היא מספקת פתרון מיזוג למשפחה בהתאם לתמורות במספר האנשים החיים תחת קורת גג משותפת.

שלושת החידושים, המצטרפים ליישומים המתקדמים האחרים של מזגני האינוורטר מבית תדיראן, מבטיחים לצרכן מזגן עם הביצועים האולטימטיביים: קירור וחימום מהירים, שמירה על טמפרטורה יציבה, פעולה שקטה וחיסכון מרבי בחשמל.

יהודה ווכטל, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה: "אנו מעריכים שהקמפיין התדמיתי בשילוב עם הפעילות השיווקית הנרחבת שלנו להחדרת דור מזגני האינוורטר החדשים יעלו את מודעות הצרכנים לחשיבותה של האיכות והאמינות של הטכנולוגיה במזגני האינוורטר ויבססו את ההכרה בתדיראן כחברה המובילה באיכות ובאמינות של טכנולוגיה זו".

פרופיל שיווקי של תדיראן

תדיראן, שהוקמה לפני 46 שנה, פועלת בשוק המזגנים הביתיים והמסחריים, המגלגל על-פי הערכות כ-1.2 מיליארד שקל בשנה. החברה היא שחקן מרכזי בשוק זה, עם נתח המוערך בכ-24%. אלקטרה, המובילה, מחזיקה בנתח המוערך ב-45%, לטורנדו 15%, וברימאג, המשווקת את LG, אוחזת ב-13%. שמה הולך לפניה כחברה היחידה שיש ביכולתה לתת פתרונות מערכתיים לכל צורכי מיזוג האוויר, ממערכות מסחריות גדולות באמצעות מזגני Carrier, דרך מערכות מתוחכמות לעסקים בינוניים ובתי מסחר בטכנולוגיית ה-VRF ועד למערכות מיזוג ביתיות.

ממחקר שערך לאחרונה מכון MARKET WATCH עולה, כי תדיראן מובילה במודעות של הצרכנים הישראלים לחברות המייצרות מזגנים, וכי היא נתפסת כוותיקה והישראלית מביניהן. מזגני תדיראן נתפסים כאיכותיים ואמינים וכן כבעלי מחיר טוב יותר מהמתחרים, ואילו השירות של החברה נתפס כמהיר ויעיל.

קווים לדמותו של צרכן המזגנים

המחקר של מכון MARKET WATCH כולל כמה גילויים מעניינים על דפוסי קניית המזגנים בישראל:

- המזגנים המבוקשים ביותר הם מזגן עילי גדול ומזגן עילי קטן.
- כשליש מהצרכנים רוכשים את המזגן באמצעות רשתות החשמל, כאשר העדפה זו מונעת בעיקר משיקולי מחיר.
- הנושא החשוב ביותר לצרכן בבחירת חברת המזגנים הוא האמינות, ולאחר מכן שירות מהיר ויעיל.
- השיקול החשוב ביותר בבחירת המזגן הוא חיסכון בחשמל ולאחריו קירור/חימום הבית במהירות ולאחר מכן פעולה שקטה.
- יותר ממחצית מהצרכנים מודעים לטכנולוגיית האינוורטר. התכונות העיקריות שיוחסו לאינוורטר הן חיסכון בחשמל, שמירה על הטמפרטורה ומחיר גבוה.

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
רותם אשכנזי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת דינמיק ווב, בוטיק לבנייה ועיצוב אתרי אינטרנט אינטראקטיביים, חתמה על הסכם בלעדיות עם קבוצת איסתא על שדרוג אתר אמריקן אקספרס נסיעות,
20/06/2010  |  אסתי קשרו  |   הודעות כלליות
במסגרת אירועי 20 שנה לרשות העתיקות, מוזמן הציבור בין 1 ביולי ל-8 ביולי 2010 להפנינג ארכיאולוגיה לכל המשפחה, שייערך במרכז עמיעד ובמוזיאון יפו לעתיקות. האירוע יאפשר התרשמות מהממצאים המיוחדים שנחפרו ביפו, היכרות עם פעילות רשות העתיקות על כל ענפיה, והתנסות בעבודה ארכיאולוגית.
במיוחד לקיץ, איסתא מציעה חבילת "סטייל" איכותית, הכוללת 3/4 לילות בבירות האופנה מילאנו או רומא. הטיול בשיתוף חברת סטייל בלבן, ילווה על-ידי הסטייליסטית אביבה למדן ספיבק, אשר תסייע לכל אחת בשדרוג המראה ובלימוד סודות האופנה. הטיול מתאים לכלות ולקבוצות של חברות, אמהות ובנות.
20/06/2010  |  גלית פריד  |   הודעות כלליות
הכינוס ה-38 של האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה יתקיים באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, באר שבע, בין התאריכים 21-22 ליוני, בהשתתפות מעל ל-500 חוקרים, אנשי מקצוע וקובעי מדיניות. זאת על-רקע ציון 40 שנה לפעילות האגודה.
20/06/2010  |  שי גולוב  |   הודעות כלליות
אגם רודברג תוביל לראשונה את קמפיין JUST BE מבית BONITA DE MAS לקיץ 2010. עלות הקמפיין מוערכת בכ-30,0000 דולר.
20/06/2010  |  דנה כחלון  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il