כל כלה חיכתה ליום המאושר בחייה,כעת ניתנת לה סיבה נוספת: בנות ישראל החטובות מתחרות לראשונה בתחרות "הכלה של ישראל", בה הכלה הזוכה תשמש כפרזנטורית של רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים ותיהנה מחבילת הטבות ופינוקים בשווי של כ-10,000 שקלים. בכך תוכל כל כלה למשוך את חלום השמלה הלבנה מעבר ליום כלולותיה.
התחרות שתיערך בתחילת ספטמבר, הינה תחרות ראשונה מסוגה בישראל, במסגרתה יתמודדו כל הכלות העתידיות להתחתן בשנה הקרובה על התואר "הכלה של ישראל" לשנת 2010-11.
את התחרות יוזמת רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים, כאשר הכלה הזוכה תזכה בחבילת פרסים והטבות בשווי של כ-10,000 שקלים, אשר יכללו שמלת כלה של מעצב מוביל, מאפרת לחתונה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC, אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.
על-מנת להשתתף בתחרות, על כל כלה לעתיד להיכנס לדף הבית בפייסבוק של רשת אאוטלט שמלות כלה ולעלות תמונה בה היא לבושה בשמלה מחמיאה, בנוסף עליה לכתוב על ה-WALL שלה מדוע דווקא היא צריכה להיבחר לכלה של שנת 2010-11, ומכאן נשאר רק לחכות לכל אותם גולשים (וכן גם לאותן שכנות, דודות, חברות וכל מי שניתן לגייס) על-מנת שילחצו LIKE על התמונה ויעלו את הסיכויים של הכלה לעתיד הנרגשת למשוך את יומה המרגש עוד ובמקום להסתפק בתמונת של האלבום המסורתי להצטייד בעוד כמה תמונות מקצועיות כפרזנטורית של הרשת.
20 הגולשות שתקבלנה את מספר הלייקים הגדול ביותר תעלנה לשלב ב' של התחרות. הן תישפטנה על-ידי צוות שופטים מכובד, הכולל את: אסף בן דב-מנכ"ל רשת המשביר לצרכן, ורד בירון-שרביט מנכ"ל אאוטלט שמלות כלה, נירית לבב - מעצבת ומבעלי אאוטלט שמלות כלה, ודיוויד כהן - מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל.
התחרות תיערך בתחילת חודש ספטמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, אז תוכרז הזוכה וסגניותיה. הזוכה במקום הראשון תקבל חבילת פרסים והטבות בשווי של כ-10,000 שקלים הכוללים שמלת כלה, מאפרת ליום חתונתה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC, אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. הסגנית הראשונה תזכה בתכשיט בשווי 1000 שקלים מתנת רשת המשביר לצרכן. והסגנית השנייה תזכה בסט לנג'רי יוקרתי מתנת בוניטה דה מאס.
בהצלחה לכלות המאושרות!