חברת הביטוח סהר-ציון תשיק קמפיין פרסומי חדש לקידום פוליסת הביטוח לרכב upGRADE
- מטרת הקמפיין הדגשת ייחודה של upGRADE כפוליסת הביטוח לרכב המקיפה בישראל כיום.
- בקמפיין הכולל סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו, שלטי חוצות ומודעות לעיתונים הושקעו כ-1 מיליון דולר.
- לצורך הפקת הסרטון, הובאו חגבי ארבה מהמרכז הזאולוגי בחיפה והללו שוכפלו לנחיל ארבה בטכניקת אנימציה מיוחדת.
חברת הביטוח סהר-ציון תשיק ביום ראשון קמפיין פרסומי חדש לקידום פוליסת הביטוח האלמנטרי לרכב upGRADE.
במסגרת הקמפיין שעלותו תסתכם בכ-1 מיליון דולר, הופקו סרטון פרסומת לטלוויזיה, תשדירי רדיו, שלטי חוצות ומודעות פרסומת לעיתונים. בסרטון הטלוויזיה רואים אדם יוצא מביתו בבוקר רגיל ושגרתי בדרכו לאסוף את עיתון הבוקר. פתאום, הוא שומע מאחוריו רעש זמזום חזק, מסתובב ורואה ענן שחור ומאיים. הענן, שמתגלה כנחיל ארבה עצום, נוחת על מכוניתו החונה בפתח הבית ומפרק אותה עד שנותר השלד בלבד.
ערן גרינברג מנהל מחלקת תקציבאות בבאומן בר ריבנאי מסר כי האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין מבטאת את היתרון המרכזי של תוכנית הביטוח, upGRADE: היותה פוליסת הביטוח המקיפה בישראל כיום.
לדבריו, שלטי החוצות והתשדירים ברדיו, בדומה לסרטון הטלוויזיה, מבוססים אף הם על הצגת סיטואציות מוקצנות ובלתי ראליסטיות שמטרתן ליצור את התחושה: "אתה אף פעם לא יודע מאיפה זה יבוא לך" - ומכאן המסקנה כי כל אחד מאיתנו זקוק לביטוח הרכב הטוב והמקיף ביותר הקיים בישראל, ביטוח הרכב upGRADE של סהר-ציון.
סרטון הפרסומת הופק ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. אורך הסרטון כ-40 שניות, הצילומים נערכו בכפר הס והסרטון בויים במתכונת קולנועית ייחודית ודרמטית במיוחד. בסרטון מככב השחקן גל זייד. לצורך הפקת הסרטון הובאו חגבי ארבה אמיתיים מהמרכז הזאולוגי בחיפה והללו שוכפלו בטכניקת אנימציה מיוחדת על מנת להשיג את אפקט הנחיל המאיים.
קרדיטים:
מנהל אגף קריאייטיב - שוני ריבנאי
מנהלת קריאייטיבית - ג'ודי רותם
קופי: אדם בני
ארט: אנה פינקלשטיין
מנהל מחלקת תקציבאות: ערן גרינברג
סופרוויזר: עומר קלי
תקציבאית: ליהיא רון
פלנרית: טל קומיסר
מפיקת משרד: צביה שלף
חברת הפקה: פראדיסו
במאי: עודד דווידוף
מוסיקאי: עופר מאירי