|
מתוך הקמפיין [צילום: הביילינים]
|
|
|
|
|
מעדני מיקי, יצרנית הסלטים המצוננים מהמובילות בישראל, יוצאת במסע פרסום רחב היקף וללא תקדים בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים במהלך החודש הקרוב.
ההשקעה בפרסום נועדה לחזק את תפיסת הטעם של סלטי החומוס ושל יתר מוצרי החברה הכוללים למעלה מ-30 סוגים שונים של סלטים בקמפיין פרסום שייעלה לאוויר בערוץ ה-2 עם גמר תוכנית
כוכב נולד ויימשך לכל אורך החגים עד אחרי סוכות. הקמפיין יתמקד בזכייתו של סלט החומוס מתוצרת מעדני מיקי במקום הראשון כחומוס הישראלי הטעים ביותר.
החומוס של מעדני מיקי זכה בחודש יולי האחרון במבחן טעימה עיוור בקרב מדגם מייצג של קהל טועמים שביצעה חברת "המבחן של המדינה" במסגרתו התבקשו הטועמים לתת ציון טעם לכל אחד מסלטי החומוס של ארבע היצרניות הגדולות שהוגשו להם ללא כל תווית מזהה בהם: צבר של אוסם, אחלה של שטראוס, סלטי משני וסלט החומוס של מעדני מיקי.
במבחן הטעימה התברר כי סלט החומוס של מעדני מיקי תפס את המקום הראשון והתחבב במיוחד על קהל הטועמים שהעניקו לו את הציון הגבוה ביותר: 9.2. לדוגמה: סלטי החומוס של צבר קיבלו ציון 8.7, אחלה 8.4 וסלטי משני 8.2.
בנוסף לקמפיין בטלוויזיה יוצבו שלטים אודות הזכייה בנקודות המכירה בכל רשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ וברשת הרביעית וכן ישווקו אריזות כל מוצרי החברה והחומוס על כל סוגיו עם מדבקות מידע אודות הזכייה במקום הראשון במבחן הטעם ובמהלך 10 הימים הקרובים יופיע הקמפיין על גבי מסכי ענק אלקטרוניים מסוג STREET TV.
רוני ארביב מנהל המכירות הראשי במעדני מיקי אומר, כי "הזכייה במבחן הטעם מוכיחה מהלכה למעשה כי המסר אותו אנו מובילים: 'טעם ישראלי' בא לידי ביטוי בקרב הציבור שהחליט שסלט החומוס שלנו הוא הטעים ביותר. הצלחנו לקלוע לטעם הישראלי ונמשיך להוכיח כי מוצרינו משקפים את הטעם הישראלי הנבחר והמיוחד. נמשיך להשקיע במוצרים איכותיים וטעימים לטובת קהל הצרכנים בארץ".