|
קמפיין חברת נאופלם [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
הקמפיין החדש, בהיקף של מיליון שקלים, מדגיש את יתרונות הבריאות של מוצרי המותג, שהינו היחידי בעל תו הבריאות של "האגודה לבריאות הציבור" וימשך עד אמצע ספטמבר 2010
חברת "נאופלם",כלים לחיים בריאים, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי ארצי, באמצעות משרד "קונטקט", בהיקף השקעה של מיליון ₪. הקמפיין החדש מתבסס על הדגשת ערכי הבריאות של המותג, שהינו היחידי הנהנה מתו הבריאות של "האגודה לבריאות הציבור", שבדקה את מוצרי המותג ואישרה כי הינם בריאים ועשויים 100% מחומרים טבעיים שאינם פוגעים בסביבה.
במסגרת הקמפיין החדש כ-1,000 אוטובוסים של חברת "אגד" בכל רחבי הארץ, יפרסמו את המותג לצד 1,000 מכוונים בתחנות האוטובוסים שיכוונו את קהל הלקוחות ישירות לחנות הקרובה בה ניתן למצוא את מוצרי החברה. הקמפיין כולל את מדית הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10 ) והעיתונות הכתובה.
יש לציין כי נכון להיום מחזיקה חברת "נאופלם" ישראל בכ-30% מנתח שוק כלי הבישול בישראל .
"נאופלם" כלים לחיים בריאים
אתר האינטרנט -
www.neoflam.co.il