שיתוף פעולה בין אתר נט גיימס, אתר המשחקים הגדול בישראל מבית ynet, וחברת P.M.I - בעלת המותג סופרגול, אשר מושק זו השנה ה-14 ונחשב למותג הילדים המוכר והאהוד בישראל. על מנת להשלים את האלבום השנה, שיושק באוקטובר, יצטרכו האספנים להשיג 8 אסים מאתר נט גיימס. באסים ניתן יהיה לזכות בתחרות יומית שתיערך בין הגולשים, כאשר 200 המנצחים הראשונים, בכל יום, יזכו ב"אס" היומי שיפורסם במשך כל יום באתר.
סופרגול מבוסס על מדבקות איסוף של כוכבי ליגת העל בכדורגל הישראלי, נבחרות ישראל וכוכבי העולם. בישראל נמכרות מידי שנה מיליוני מעטפות סופרגול. במשחק בנט גיימס יצטרכו המתמודדים לבעוט את הכדור למרחק הגודל ביותר. לרשות כל משתתף עשר בעיטות וכמובן שבדרך ישנם מכשולים וחברים שינסו לעזור. המשחק מלווה במוזיקה ואפקטים מיוחדים שמכניסים את משתתפי הכדורגל לאווירה הנכונה.
נט גיימס הינה חברה מקבוצת ynet שבבעלות
ידיעות אחרונות . ידיעות אחרונות היא נותנת החסות הראשית לפרויקט סופרגול מזה 14 שנים ברציפות. השנה בידיעות אחרונות 16 אסים בלעדיים בדמות הקפטנים של קבוצות ליגת העל.
מנט גיימס נמסר כי בסוף כל יום תפורסם רשימת הזוכים של התחרות היומית לצידו של ה"אס" אותו יקבלו 200 הזוכים המאושרים. הפעילות תתקיים בכל ימות השבוע (א'-ש') בין השעות 6:00 ל-20:30 , בין התאריכים: 6.10 ועד ה-12.12.
בועז דקל, יו"ר ומנכ"ל PMI: "שיתוף הפעולה עם אתר נט גיימס, מבית ynet, מעשיר את אלבום סופרגול. הכנסנו לסופרגול השנה המון חידושים - ולראשונה בסופרגול: מתנה בכל מעטפה.
אורן סופרין, מנכ"ל נט גיימס: "אנחנו פועלים כל העת על מנת להעשיר את התוכן שאנו מציעים לקהל האתר. הקהל שלנו מגוון ועשיר ומורכב הן מילדים ונוער והן ממבוגרים, עם למעלה ממיליון גולשים מדי חודש. באחרונה השקנו את האתר "הבוגר" שלנו: y.net-games.co.il שזוכה להצלחה רבה וכעת אנו מציעים לגולשינו הצעירים חוויה כייפית וייחודית".
אז איך זוכים? נכנסים לאתר, נרשמים ומתחילים לשחק:
www.net-games.co.il/supergol