בקבוצה החליטו לפתוח את בית הספר לאחר שזיהו צורך אמיתי בקרב מנהלים בכירים להבין לעומק את עולם המחקר.
"כמנהלים שמשתמשים באופן קבוע במחקרים ובדיקות למוצרים ומהלכים שונים, חשוב ששיטות העבודה והמודלים הקיימים האפשריים יהיו מוכרים להם", מסבירה עינת זקריה, מנכ"ל בקבוצת גיאוקרטוגרפיה ומיוזמי הקמת בית הספר. "אנשים יצאו מהקורס הזה כשהם מכירים ברמה הפרקטית את מאחורי הקלעים של עולם המחקר, החל מפעולות בסיסיות של בניית מאגרי נתונים, מדגם ושאלון, ודרך הוצאת המקסימום מהמחקר, ולא להפוך אותו לכלי טכני בלבד".
"כיום, במרבית הארגונים עורכים סקרים ומחקרים, מקבלים תשובות לשאלות שביקשו לשאול, ולא יודעים מה עוד אפשר היה לקבל וחשוב לארגון, ואילו עוד נתונים משמעותיים עלו מהסקר או המחקר. אלו דברים שניתן לגלות אם לומדים מה עומד מאחורי המספרים היבשים, ובחלק מהמקרים, הבנה של הנתונים הללו עשויה להיות קריטית לארגון", מסבירה עינת.
במהלך הקורס ילמדו שיטות מחקר, בדיקת אפקטיביות הפרסום, ביסוס תוכניות אסטרטגיות באמצעות כלי מידע מתקדמים, אומדני פוטנציאל והיתכנות כלכלית, שימוש במערכות מידע לניתוח נתונים, שביעות רצון, חווית לקוח, מודלים ועוד.
הקורס מיועד למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי שירות, יועצים עסקיים, יועצי שיווק או בעלי ידע אקדמי מתאים, עובדי מחלקות מחקר בגופים פרטיים ומוסדות ממשלתיים, וכן אנשים המעוניינים להתמחות בתחום המחקר. משך הקורס - 90 שעות, כולל סדנאות והוא יתקיים בבית 'גיאוקרטוגרפיה', ברחוב ונציה 8, נאות אפקה. בית הספר יפתח את שעריו ב-15.11.10.
בית הספר ינוהל על ידי פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, וד"ר רינה דגני, מנכ"ל הקבוצה.