פרויקט ה- Refresh של פפסי זכה בפרס ה- OMMA שהנו פרס הפרסום והשיווק הפרסום והשיווק במדיה הדיגיטאלית שהוענק על-ידי חברת MediaPost עבור הקמפיין האינטרנטי הטוב ביותר.
פרס זה ניתן לחברות היוצאות בקמפיינים המציגים עבודה יצירתית ושימוש אסטרטגי במדיה הדיגיטאלית בכדי לקדם את המותגים, המוצרים והשירותים שהן מציעות. כמו-כן, נבחר פרויקט ה- Refresh על-ידי מגזין "Forbes" כאחד מחמשת הפרויקטים החברתיים הטובים ביותר שנעשו במדיה בכל הזמנים.
בנוסף, מסקר שערכו מספר מגזיני פרסום, הגיעה פפסיקו לרשימת ששת המועמדים הסופיים במסגרת ה- "משווק של שנת 2010". מדובר בסקר שבדק מותגים וקמפיינים שהציגו בהצלחה חידוש במסר או במוצריהם.
פרויקט ה- Refresh של פפסי החל בתחילת שנת 2010 במסגרתו השקיעה החברה בפרויקטים גלובליים קהילתיים וסביבתיים וחיפשה אחר אנשים, עסקים וארגונים ללא מטרות רווח שיש להם הצעות ורעיונות בעלי השפעה חיובית על החברה והסביבה והעניקה תמיכה כספית ליישום הרעיונות היצירתיים וברי המימוש.