סופר-פארם מקדמת זו השנה השנייה את נושא הראייה בחנוכה ומתגייסת לטובת עמותת "לראות", אגודת אלי"ע ועמותת Eye Can: החל מה-21 בנובמבר ועד סוף חג החנוכה, יימכרו ברשת אריזות נרות חנוכה מהודרים ב-10 שקלים. כל ההכנסות ממכירת נרות החנוכה, יועברו כתרומה לעמותות.
בשנה שעברה גייסה סופר-פארם 466 אלף שקלים לטובת העמותות ואילו השנה, הציבה לעצמה סופר-פארם יעד לגייס 600 אלף שקלים, כלומר למכור 60 אלף אריזות נרות חנוכה.
ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם כחברה מובילה מאמינה שצריך לתת חזרה לקהילה. לאורך השנה מתגייסת החברה לחמש עד שש התרמות בקופות, במסגרתן נמכרים מוצרים שימושיים וההכנסות מועברות אל עמותות שונות העוסקות בבריאות ובסיוע לילדים ונשים. עם התרחבות הרשת בתחום האופטיקה, ראתה סופר-פארם לנכון לקדם שיתוף פעולה עם עמותות לראות ואלי"ע ו-Eye Can, על-מנת לגייס תרומות ולהעלות על סדר היום את נושא המודעות לבריאות העין".
נדין הולנדר, מנכ"ל עמותת "לראות", "מבצע ההתרמה לעמותת לראות ואלי"ע ו-Eye Can בשיתוף עם סופר-פארם, מהווה הזדמנות לקרוא לציבור הרחב להירתם למען קידום נושא חקר בריאות העין ומניעת עיוורון ולהעלות את המודעות לחשיבות ביצוע בדיקות ראייה תדירות אצל רופאי עיניים ואופטומטריסטים מורשים".