מכון התקנים הישראלי יצא אמש בקמפיין טלוויזיה הסברתי חדש בנושא בטיחות. הקמפיין ילווה בסלוגן "לא בטוח שזה בטוח בלי אישור של מכון התקנים".
בסרטון הקמפיין ניתן לראות מוצרי צריכה שונים שנראים לכאורה תמימים, אך עלולים להיות מסוכנים ביותר.
מטרת הקמפיין היא להעלות את מודעות הציבור לבטיחות המוצרים בהם הוא משתמש.
מכון התקנים הישראלי ממלא את תפקיד מגן הצרכן והקמפיין ימחיש לציבור בישראל את חשיבותו של מכון התקנים ככזה.
הקמפיין יכלול גם פרסום בעיתונות הכתובה ובאינטרנט. הציבור יופנה לדף הפייסבוק של מכון התקנים שם ניתן למצוא מידע כללי על המכון, לצפות בסרטוני הסברה על בדיקות מוצרים, להבין כיצד לבחור מוצרי צריכה שונים, לקבל מענה לפניות גולשים והפניה לדף האינטרנט של מכון התקנים הישראלי.
דני גולדשטין, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "מדי שנה פוסל מכון התקנים מוצרים רבים שאינם עומדים בתקן ומסכנים את הציבור, והציבור אפילו אינו מודע לכך. מטרת הקמפיין היא להסביר את חשיבות בטיחותם של המוצרים בשמירה על חיינו וחיי ילדינו"
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, אשר זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכון התקנים, במרס השנה.