|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מגדל לא ממתינה לחינוך הפנסיוני של שטייניץ

80% מהציבור רוצה לדעת יותר על הפנסיה שלו. מגדל נענית למגמה ועושה זאת בשפה שכולם מבינים. מעלה קמפיין בהיקף של שלושה מיליון ש"ח להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי החיסכון הפנסיוני, באמצעות הפלטפורמות הדיגיטאליות של מגדל
27/11/2011  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אסנת זיידלר  |    |  תגובות

מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל אינה ממתינה למימוש התוכניות הארוכות טווח של משרד האוצר להגברת החינוך הפיננסי והפנסיוני בישראל ומשיקה קמפיין להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי הפנסיה באמצעות אתר האינטרנט המצטיין של החברה.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, משה תמיר, חושף כי מחקרים שערכה מגדל העלו כי קרוב למחצית מבעלי החיסכון הפנסיוני בישראל, מעריכים את רמת הידע שלהם בתחום הפנסיוני כנמוכה או נמוכה מאוד וכי בעקבות עליית המודעות לנושא בעת האחרונה, כ-80% מהציבור מעוניינים לדעת יותר.
מהמחקר עולה עוד כי מרבית המרואיינים סבורים כי צריך להתחיל לחסוך בגיל מוקדם יותר מהגיל בו חסכו ומרביתם מעריכים שמקורות ההכנסה בפנסיה לא יספיקו למטרותיהם.

"אנחנו רואים מגמה גוברת של חיפוש מידע על תחומי החיסכון הפנסיוני באינטרנט. בחצי השנה האחרונה גלשו 55% מבעלי החיסכון הפנסיוני באתרי האינטרנט הרלוונטים. 62% מהם חיפשו מידע אישי על הפנסיה שלהם ו 55% מהגולשים חיפשו מידע כללי בנושא פנסיה".
תמיר מציין כי "לאחר שנוכחנו כי הגולשים לאתר מגדל www.migdal.co.il חשים שהידע שלהם בתחום החיסכון הפנסיוני טוב יותר מאלו שגלשו באתרים של חברות אחרות, החלטנו לצאת בקמפיין הקורא לציבור (ולא רק ללקוחות מגדל) להיכנס לאתר וללמוד את הנושא - בשפה פשוטה שכולם מבינים.

הקמפיין, בעלות 3 מיליון ש"ח מפנה את הציבור לערוצים הדיגיטאליים של מגדל – עליהם זכתה מגדל רק באחרונה, בפעם השלישית ברציפות במקום הראשון מכל חברות הביטוח והפיננסים, בתחרות WEBI היוקרתית.

אתר הבית של קבוצת מגדל, כולל סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה שכולם מבינים. אתר מגדל באינטרנט – www.migdal.co.il - על מגוון המחשבונים והסימולאטורים שבו, הפך למקור מידע מרכזי לא רק עבור למעלה ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא גם ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.

תאריך:  27/11/2011   |   עודכן:  27/11/2011
אסנת זיידלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגדל לא ממתינה לחינוך הפנסיוני של שטייניץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאסהאוס טכנולוגיות הינה החברה הראשונה בישראל שהוסמכה כ-Master, הרמה הגבוהה ביותר בתוכנית השותפים של סימנטק לפתרון בתחום הארכיונים - Archiving ולפתרון אחסון ואבטחת מידע דיגיטלי - e-Discovery.
27/11/2011  |  מדינה אייל  |   הודעות כלליות
לקראת הכנס השנתי למקצועני IT, שיתקיים תחת הכותרת "נתפסים ברשת" ב-5 במרס 2012 בכפר המכבייה רמת גן, קוראת לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל להגיש מועמדויות לפרסי הלשכה2012 לפרויקטים מצטיינים ומנתחי מערכות מידע מצטיינים.
27/11/2011  |  גלעד אמיר  |   הודעות כלליות
חברת "מלח הארץ" , היצרנית והמשווקת העיקרית של מלח בישראל, עולה בקמפיין חסויות ל"מלח הים האדום".
27/11/2011  |  עדי אדרי  |   הודעות כלליות
מדינה זקוקה למקורות אנרגיה בכדי לשנע את כלכלתה. מעצמות כמו סין וארצות הברית צורכות בכל רגע נתון נפט וגז בכמויות עצומות. בהיעדר מקורות חלופיים ויעילים, לתעריפי מקורות האנרגיה המסורתיים השפעה ישירה ומהותית על הכלכלה העולמית. גילויי הגז הניכרים שהתגלו לחופי ימה של ישראל הציבו אותה כשחקן בשוק הגז הבינלאומי. הגז, שאמור לספק את צרכי האנרגיה של ישראל בעשרות השנים הקרובות יכול להכניס לה רווחים. מצד שני הגילוי הוביל גם למתחים עם המדינות השכנות הקוראות לבעלות על חלק מהתגליות.
השניים הקימו מיצג ארעי, המדמה את בית משפחת ההילפיגר'ז בהשראת הקמפיין החורפי על-מנת להשיק את קולקציות הבגדים והריהוט לחורף 2012, המתכתבות זו עם זו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il