הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
הודעות כלליות
ראשי  /   אינטרנט/מחשבים  יחסי ציבור  כלכלה/עסקים  פרסום/שיווק 
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 שרמן יהושע
 מאנדל ישראל
 ויקי אילון בטן
 שוב משה
 דיאמנט אריאל
 קסלמן וקסלמן PwC Israel
 שטרנטל יוסף
 דרוקר אורי
 דרוקר משה
 מיקי מיכאלוביץ
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
המלחמה בלוב תימשך
02/08/2017   |   אריאל י' לוין
 
 
 
מרצ נגד יורם שפטל
02/08/2017   |   בעז שפירא
 
 
 
אני מאשים
02/08/2017   |   אהרון שחר
 
 
 
37 הסנטים החסרים
02/08/2017   |   איתמר לוין
 
 
 
המשורר הפרטיזן אבא קובנר
02/08/2017   |   חנינא פורת
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
TNS טלגאל הופכת ל-KANTAR MEDIA
מאת: לילך סולומון  |    |  kantarmedia.com  |  תגובות

בימים אלה מסתיים תהליך הטמעתה של חברת TNSטלגאל המבצעת את מדידת הצפייה בטלוויזיה [מערכת הפיפל מיטר] בישראל עבור הוועדה הישראלית למדרוג ומחקרי סינגל סורס המבצעת את סקר TGI ישראל אל תוך חברת מחקרי המדיה הבינלאומית KANTAR MEDIA . למעשה , מהיום TNSטלגאל ו TGI ישראל הופכות ל KANTAR MEDIA . שינוי זה יתבטא לא רק בשם ובשפה החזותית של פרסומי החברה, אלא בעיקר באיכות והיקף היכולות המקצועיות והשירותית אשר יועמדו לרשות לקוחות החברות בישראל, זאת עקב ההשתייכות הישירה של הפעילות בישראל אל הגורמים המקצועיים בחו"ל האחראים על פיתוח הידע והתמיכה המקצועית.

KANTAR MEDIA, הינה זרוע המדיה של קבוצת KANTAR העולמית, KANTAR MEDIA משרתת יותר מ – 22,000 לקוחות בכ-60 ארצות בעולם ע"י כ-4500 עובדים . KANTAR MEDIA מציעה מגוון רחב של מוצרי תובנה ומדידת מדיה הכוללים בין השאר: מדידת צפייה בטלוויזיה , האזנה לרדיו , חשיפה לעיתונות , חוצות , אינטרנט ,מדיה חברתית, TGI ואחרים.

חטיבת מחקרי השיווק הייעודיים של TNS בישראל תמשיך לפעול בתחום מחקרי השיווק הפרסום ודעת הקהל, הכמותיים והאיכותניים תחת TNS ישראל.

במסגרת תהליך הטמעתה של הפעילות הישראלית כחלק מתוך KANTAR MEDIA מונה איתן כסיף עד לאחרונה מנכ"ל TNS טלגאל בנוסף לתפקידו כמנכ"ל הפעילות של קנטאר מדיה בישראל כדירקטור אזורי בפעילות הגלובאלית של KANTAR MEDIA . מינוי זה כולל בין השאר את מינויו ,בשלב זה , כיו"ר KANTAR MEDIA ברומניה וניהול פרויקטים גלובאליים תחת Kantar Media Audiences זרוע פעילות מדידת המדיה האלקטרונית בקבוצה.

לפרטים נוספים : איתן כסיף eitan.kassif@kantarmedia.com טל: 0544-291011
יונתן שלטjonathan.shalet@kantarmedia.com טל: 0544-674686
www.kantarmedia.com
www.kantar.com

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
לילך סולומון

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן


ברחבי הרשת

רשימות קודמות
ועידת האנרגיה ועסקים 2011 התשיעית, אותה יזמו אקו אנרג'י וחברת תכלית הפקות, התקיימה בכפר המכבייה בר"ג. בוועידה השתתפו כ-300 נציגי חברות וקובעי מדיניות בכירים מהארץ ומהעולם, שדנו בנושאים "החמים" ובמגמות המסתמנות לשנים הבאות בהיבטים גלובליים, פיננסיים וטכנולוגיים של משק האנרגיה בישראל ובעולם. בסוף פנל מיוחד של שרי אנרגיה שפתח את הוועידה, העניק ד"ר עמית מור, ממארגני הוועידה, לשר האנרגיה לשעבר, עו"ד משה שחל, את אות איש השנה בתחום האנרגיה לשנת 2011 כהוקרה והערכה על תרומתו לחיזוק ענף האנרגיה. בנוסף, כ-50 שגרירים ונציגיהם ממדינות שונות בעולם, השתתפו בפנל מיוחד של ד"ר עמית מור, השר עוזי לנדאו וגלעד ארדן ודנו בהשלכות של גילויי הגז בישראל ובאפשרות שישראל תהפוך יום אחד לשחקן מרכזי בנושא זה.
תחום הקופונים בעולם מתחמם ומתפתח, ועתה נכנסות חברות ישראליות לפעילות בתחום מחוץ לישראל: חברת CISהמתמחה בהקמה ותפעול אתרי קופונים במדינות שונות בעולם, העלתה בימים אלו לרשת את www.londeal.co.uk , אתר קופונים באנגלית הפונה לקהל הנשים בברטניה. עלות המיזם מוערכת בכ-12 מיליון ש"ח.
במהלך חודש דצמבר מציעה חברת ביטוח ישיר מבצע סוף שנה ללקוחות חדשים: חודשיים מתנה בביטוח המקיף לרכב וגם חודש מתנה בביטוח חובה ברכישת ביטוח מקיף וחובה.
07/12/2011  |  עדי אדרי  |   הודעות כלליות
החוקרים העריכו נתונים משבבים גנטיים אצל חולים משוודיה וממרכז הסרטן ממוריאל סלואן- קטרינג בניו-יורק כדי לקבוע כיצד שינויים במבנה המולקולרי קשורים לאגרסיביות של סרטון הערמונית ולתמותה. בדגימות של רקמות מגידולים של 281 חולי "המתנה ומעקב" שוודיים ו-150 חולים בסלואן- קטרינג נבדקו באופן בלתי תלוי דפוסי הביטוי הגנטי של mRNA.
07/12/2011  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
לרגל ציון שש שנים לפתיחתה של מסעדת 'קולוני' הירושלמית, יזמו מיכאל כץ, השף הראשי של קבוצת אדום (מסעדות 'לבן', 'קולוני', 'אדום' ו'חאנל'ה') ו'יקבי רמת הגולן', סדרה מיוחדת בת שש ארוחות בשם "במה לשף הצעיר".

פורומים
אינטרנט/מחשבים
יחסי ציבור
כלכלה/עסקים
פרסום/שיווק
כתבות מקודמות
עמינח
הגיע הזמן להחליף מזרן
אמריקן קומפורט
אל תתפשרו על כורסאות טלוויזיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט