1.8 מיליון צפיות לעונה ה-1 של "סמדיש" תוכנית האינטרנט הייחודית של mako בשיתוף המותג "פיניש" בכיכובה של סמדי בומבה
בעקבות ההצלחה, "פיניש" ו-mako שוקלות שיתוף פעולה לעונה נוספת
בסדרה "סמדיש", ערכה סמדי "טיפול בבישול" למשפחות ברחבי הארץ.
תוך דגש על חיסכון במים באמצעות שימוש במדיח כלים.
מספר הצפיות הגבוה לפרויקט מסוג זה (מעל 1.8 מיליון צפיות), היה מעבר למצופה ועם הצלחה לא מתווכחים.
נראה שההשקעה של המותג "פיניש" בסדרת התוכן השיווקית האינטרנטית הייחודית "סמדיש" הייתה מאוד משתלמת. המותג "פיניש" המוביל בקטגוריית מוצרי הניקיון למדיחי כלים, של חברת "רקיט בנקיזר" השיק מהלך אינטרנטי ייחודי, באמצעות וביוזמת משרד האינטראקטיב Qdigital ובשיתוף פעולה עם אתר mako במסגרתו הופק עבור המותג "פיניש" שהשקיע כמיליון ש"ח במהלך, סדרת אינטרנט בכיכובה של סמדי בומבה, פיינליסטית העונה הראשונה של התוכנית המצליחה "מאסטר שף" ששודרה בקשת .
הסדרה "סמדיש" שודרה ב"mako".
בסדרה ששמה "סמדיש יוצאים מהכלים ", ערכה סמדי בומבה ביקורי בית ברחבי המדינה, נכנסה למטבח הפרטי של משפחות שונות , בישלה איתם, ניהלה איתם שיחות על מתכונים, ניקוי כלים וניהול המטבח בדגש על חיסכון במים ויתרונות השימוש במדיח כלים , שהינו אחד המסרים האסטרטגיים של פיניש כמוביל את שוק התכשירים למדיח בנתח שוק של מעל 60 %
הסדרה, שעלתה לאוויר ב-mako בחודש אוגוסט, כללה 10 פרקים ששודרו אחת לשבוע, כל פרק באורך של כ-5 דקות. לכבוד הפרויקט הוקם ערוץ מיוחד ב-mako שכלל את כל פרקי הסדרה, סרטוני פספוסים ו"מאחורי הקלעים", טיפים לניהול נכון של המטבח תוך דגש על חיסכון במים, מתכונים של סמדי "בומבה" מהסדרה ופעילויות גולשים נושאות פרסים, אשר עורר עניין רב בציבור הגולשים והכיל תוכן רלוונטי ומעניין. כתוצאה מכך זכתה התוכנית למספר צפיות מדהים וחסר תקדים.