תקציב הפרסום של "MAX קניון ערים" מקבוצת אמות השקעות יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט
תקציב הפרסום השנתי של הקניון נאמד בכמיליון וחצי מיליון שקל
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הפרסום של MAX קניון ערים בכפר סבא..
MAX קניון ערים נמצא בעיצומו של תהליך התחדשות הכולל שינוי תמהיל, שיפוץ ומיתוג מחדש,. תהליכים אלו אמורים להסתיים ברבעון השני של 2012.
הפעילות השיווקית של הקניון תתמקד בהטמעת המותג MAX הכולל פעילות סביב עולם המוזיקה, ילדים, אוכל, וחווית קנייה אחרת.
MAX קניון ערים אמור להשיק את המותג ברבעון השני של 2012 במסגרת פסטיבל ייחודי אשר ייתמך בקמפיין פרסומי אשר יובל על-ידי משרד הפרסום זלצמן שביט חברון
לדברי אסי שביט: " אנו שמחים לקבל לידנו תקציב מרתק ומאתגר. אין ספק כי הסביבה השיווקית והתחרותית בה נמצא הקניון מחייבת אותנו לפעולות לא קונבנציונאליות לאורך כל השנה."