מתיחת 1 באפריל ברוח המחאה החברתית: תנועת "המחנה המשותף" העלתה ב-1 באפריל קמפיין פייסבוק חסר תקדים, שחשף כמיליון ישראלים לכותרות שנראו כלקוחות מתוך אתר חדשות מוכר, שדיווחו על "חדשות טובות" כמו החלת חוק חינוך חינם מגיל שישה חודשים, הוזלה במחירי החשמל, הדלק והמים לאחר שראש הממשלה ביטל את המע"מ על מוצרים אלה, כינונו של "מס טייקונים" מיוחד שיממן את הרחבת סל התרופות, החלטה פתאומית של ראש הממשלה על "חוק גיוס לכל", הורדה בריביות הבנקים, ועוד.