רנו טויזי החשמלית, אשר תשווק בקרוב בישראל, תזכה לקמפיין רחב היקף וחדשני אשר ייתן דגש על חוויית המוזיקה האלקטרונית. במסגרת שת"פ שנחתם בימים אלה בין המוזיקאי דיויד גואטה ורעייתו בתי גוטאה לבין הנהלת רנו העולמית, הוסכם כי השניים יככבו בקמפיין ויהיו אחראים על המוזיקה המלווה את הקמפיין של רנו טוויזי.
המוזיקה תהיה מבוססת על חומרים מקוריים שיצר גואטה לאלבום האחרון שלו, והיא מבטיחה חוויה מיוחדת לאוהבי המוזיקה האלקטרונית אשר תוקלט בסאונד של D3 עבור הקמפיין.
אבי קנת, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו המייבאת את רנו, מסר כי: "השת"פ בין רנו טוויזי לדיויד ובטי גואטה הינו טבעי. הרנו טוויזי הוא רכב חשמלי אלטרנטיבי המאובזר בפיצ'רים מיוחדים ומעוצבים שמיועדים לדור הצעיר. החברה בחרה באייקון בעל אנרגיות חיוביות, צרפתי אבל גם בינלאומי, מצליחן אשר משדר את 'העולם החדש'".
דיויד ובטי גואטה מסרו: "אנו שמחים לקחת חלק במהפכה האלקטרונית יחד עם רכב חדשני וחסכוני כמו הרנו טוויזי. מבחינתנו יהיה נהדר אם מספר הרכבים החשמליים בעולם רק ילך ויגדל".
הקפיין יעלה רשמית בחודש הבא, ברחבי העולם. הקמפיין יעלה תחת הכותרת "תתחבר לאנרגיות החיוביות".