משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת
קונסיסט אמר כי : "הטמעת המערכת השנייה של SysAid בדלק כללה הטמעת מודול ה HelpDesk , מודול Asset Management ואף את המודול המתקדם ITIL לניהול תהליכים הכולל מנגנון Change + Problem Management ואת מודול CMDB לניהול תצורה וחיבור של התהליכים העסקיים לתהליכי העבודה. שיתוף הפעולה עם הלקוח היה יוצא דופן וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום, מדובר באחד הלקוחות האיכותיים והמקצועיים בישראל".
ינון מעודה, מנהל התמיכה בחברת דלק ציין כי "זו לא הפעם הראשונה שאני מיישם את מערכת SysAid וגם הפעם המערכת עלתה במהירות וללא תקלות בזכות היישום המקצועי והממוקד, מערכת זו מצטרפת אל מערכת SysAid נוספת המשמשת את מוקד התמיכה של האחזקה בדלק".