בראשון למאי, כחודש ימים, תעלה חברת סבוקלם קמפיין ארצי למותג "סבוקלם טריפל" תחת הכותרת סבוקלם טריפל – להיות יפה ברגע!
3 ב-1: קרם לחות, דמי מייק-אפ ו-SPF29.
את הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח תוביל יעל גולדמן (דוגמנית, שחקנית ומנחה) שזו לה השנה החמישית, בה היא מייצגת את החברה.
פניה יככבו בקמפיין טלוויזיה שיתפרש על ערוצים 22, 10 ו-9, בפרסום ברשתות חברתיות, באתרים המובילים ובמרכזי פעילות ופנאי לקהל הנשי. במקביל יקודם המותג באמצעות יחסי ציבור נרחבים ופעילות קד"ם, בנקודות המכירה.
סדרת "סבוקלם טריפל" משלבת את חוזקות החברה, בפיתוח מותגים בתחום הטיפוח לעור רגיש, יחד עם מענה בתחום האיפור.
הסדרה כוללת 2 מוצרים (הנבדלים בגוון - לעור בהיר ולעור שזוף) אשר כל אחד מהם משלב יחד שלושה צרכים שונים, במוצר אחד: קרם לחות, דמי מיקאפ והגנה משמש 29 SPF– לעור רגיש.
לדברי אמנון בכר, מנכ"ל משותף בחברה "פיתוח הסדרה, מהווה מענה למגמות החדשות בתחום שגרת הטיפוח ואיפור, המרכזות מספר פונקציות חיוניות יחד, באותו מוצר. הצורך בחיסכון בזמן, אפקטיביות מידית, תחכום יחד עם פשטות השימוש, היוו את הרציונאל לפיתוח והשקת הסדרה החדשה".
בנוסף, מציין בכר "עם סיום שנת 2011 הציגה החברה, עליה של 20% בהיקף המכירות בישראל. למרות המצב הכלכלי בעולם, הצליחה החברה לחדור במהלך השנה, למדינות חדשות במזרח אירופה. בעקבות תהליך זה, אנו צופים גידול של 30% במכירות, עד סוף שנת 2012".
- משרד פרסום - חברון זלצמן שביט