בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
הקניון הגדול בפ"ת בשיתוף מגזין לאשה משיקים פרויקט תחת השם "אופנה נצחית" ● במסגרת הפרויקט יחשפו קולקציות הקיץ של רשתות האופנה המובילות לאביב קיץ 2012 תוך הצדעה למקורות השראה ישראלים מהעבר
הקניון הגדול בפ"ת בשיתוף מגזין לאשה משיקים פרויקט תחת השם "אופנה נצחית" במסגרת הפרויקט יחשפו קולקציות הקיץ של רשתות האופנה המובילות לאביב קיץ 2012 תוך הצדעה למקורות השראה ישראלים מהעבר במסגרת הפרויקט תוצב בקניון הגדול בפ"ת תערוכת שערים נודדת המציגים את שערי מגזין "לאשה" ואת האבולוציה של האופנה הישראלית מקום המדינה ועד ימינו הקניון הגדול בפ"ת, מקבוצת קניוני ישראל, בשיתוף מגזין לאשה, ישיקו החל בחודש יוני את פרויקט "אופנה נצחית", החושף את קולקציות האופנה של הרשתות המובילות לאביב-קיץ 2012 ומציג את החיבור בין אופנת העבר לאופנת ההווה. במסגרת הפרויקט, תוצב בקניון בחודש יוני ,החל מיום שני ה- 4.6.12 ועד יום שבת ה- 23.6.12 תערוכה של 8 מיצגי אופנה בדמות חלונות ראווה, המציגים את קולקציות האופנה העדכניות לעונה של הרשתות המובילות בהשראת שער "לאשה" נבחר מכל עשור, החל משנת 1948 ועד היום. עבור המיצגים נבחרו 8 שערים של מגזין "לאשה" משנת 1948 ועד היום, שתורגמו באמצעות הסטייליסטים המובילים זאזא כהן ועדי ויידה ל-8 חלונות אופנה עכשוויים. בכל חלון יככב השער הנבחר, ולצידו פריטי אופנה מהקולקציה העדכנית המושקת ברשתות האופנה המובילות. בכל חלון יוצג קוריוז מטעם מערכת "לאשה", אודות השער הנבחר, וכן הסבר הסטייליסטים על תהליך בחירת הפריטים . במסגרת הפרויקט, תוגרל תכולת חלונות הראווה בין לקוחות הקניון, שקנו בחנויות הקניון בתקופה בה הוצגה התערוכה. בנוסף, יזכו 5 מתמודדים במנויים שנתיים למגזין "לאשה". סמנכ"לית השיווק ברשת קניוני ישראל, אילנית גריוביץ ברגר: "פרויקט "אופנה ניצחית" מחבר את האופנה של פעם לאופנה העכשווית ויתמקד בעובדה שחלק מההשראות לתכנון קולקציות חדשות, בא מהעבר, משחזור אופנות מעשורים רחוקים, כגון חצאיות המקסי, וסטים, המראה המנומר ועוד. החיבור למגזין המוביל בישראל "לאשה" מאפשר לנו להמחיש את החיבור של העבר להווה בצורה הטובה ביותר". קבוצת קניוני ישראל, שנרכשה לאחרונה ע"י חברת מליסרון, מונה 18 קניונים ומרכזי מסחר ברחבי הארץ: קניון נהריה, דודג' סנטר בנצרת עלית, הגרנד קניון בחיפה, קניון לב חדרה, קניון השרון בנתניה, הקניון הגדול בפ"ת, קניון מרום בר"ג, קניון הגבעה בגבעת שמואל, חונים קונים בראשל"צ, קניון לב אשדוד, קניון רחובות, קניותר בנס ציונה, מתחם האאוטלט ביל"ו סנטר, קניון הדר בירושלים, קניון הראל במבשרת ציון, קניון אדומים במעלה אדומים, וקניון מלכת שבא באילת
|
תאריך:
|
04/06/2012
|
|
|
עודכן:
|
20/05/2012
|
|
דניאלה רייבנבך
|
|
בימים אלו נפתחת רשמית עונת החתונות. עשרות אלפי זוגות מכתתים רגליהם ועוסקים בהפקת האירוע הגדול, החל מארגון הפרטים הבסיסיים - חיפוש אחר אולם אירועים מתאים, בחירת השמלה, החליפה והאקססוריז, הזמנת אורחים, סידור השולחנות, ניהול נכון של התקציב וכלה בהוספת הגימיקים שיהפכו את החתונה לאירוע מיוחד , עם טעם אישי וזיכרון מתוק.
|
|
|
יקב דלתון מציע חוויה שכולה יין ,גבינות איכות וטאפסים גליליים ומזמין את המטיילים וחובבי היין, לביקור לרגל השקת היינות הלבנים החדשים של יקב "דלתון". המבקרים יוכלו לטעום מהיינות החדשים של היקב המתאימים למאכלי חג השבועות- סוביניון בלאן רזרב 2011,פומה בלאן 2011, שרדונה D 2011 ועלמה לבן 2011.
|
|
|
ביום רביעי (16/5) נערך באולם מתנ"ס נאות שז"ר טקס הזכרון השנתי לזכרם של בני העדה האתיופית אשר נספו בדרכם לישראל מסודן. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, הקייסים-ראשי העדה האתיופית, סגן ראש העיר והממונה על הקליטה, משה חזות, חברי מועצה, בכירי העירייה ותושבים.
|
|
|
סקר 'אינדקס מסטרקארד' השנתי, הסוקר את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי מגלה כי מרבית בעלי כרטיסי האשראי בישראל (63%), משתמשים בהם לביצוע רכישות באינטרנט. מדובר בעלייה מנתוני 2011 שהעלו כי רק 54% נוהגים לעשות זאת. 35% ממבצעי הרכישות באינטרנט, אמרו שהגבירו את רכישותיהם בשנה האחרונה, 39% מהם אמרו שהם נוהגים לעשות זאת לפחות פעם בחודש, לעומת 29% ב - 2011.
|
|
|
אריקסון ממשיכה לפרוס את הטכנולוגיה החדשה שלה שמאפשרת למפעילים סלולאריים להאיץ את מהירות הגלישה של המנויים. כחלק מקונספט הענן המרושת שעליו הכריזה לאחרונה, השיקה אריקסון פתרון מאיץ חכם לענן. הפתרון החדש משלים את קו המוצרים של אריקסון לאספקת תוכן, הכוללים את ה-Mobile Cloud Accelerator (MCA) המאפשר למפעילי רשתות סלולריות לספק תוכן באיכות שירות משופרת מקצה לקצה ואת Media Delivery Network (MDN), רשת אספקת תוכן של המפעיל (CDN) שעברה מיטוב לאספקת וידיאו. הפתרון יאפשר למפעלים לנהל ולספק הן תוכן משלהם והן תוכן מצדדים שלישיים. בנוסף, היצע חדש זה יאפשר למפעילים לחסוך באגרגציות יקרות ובעלויות core ו-peering/transit.
|
|
|
|