פוטומדקס (NASDAQ: PHMD, תל אביב: פטמד), חברה גלובלית הפועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה ומספקת פתרונות משולבים ומוצרים לשוק הרפואי והדרמטולוגי, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק מוצרי הצריכה מודיעה כי היא צפויה להצטרף למדדי ראסל 3000 (Russell 3000®) וראסל מיקרוקאפ (Russell Microcap®) ב-25 ביוני, 2012, יום עידכון הרכבי המדדים של חברת ראסל (Russell Investments). החברה צופה כי היא תכלל גם במדד ראסל 2000 (Russell 2000®) כאשר הרכב המדדים הסופי יפורסם רשמית.
העידכון השנתי של מדדי ראסל בארה"ב כולל את 4,000 המניות הגדולות בארה"ב נכון לסוף מאי של אותה שנה, ומדרג אותן לפי שווי השוק הכולל, על-מנת להרכיב את מדד הראסל 3000 וראסל Microcap. כניסה למדד זה כוללת גם כניסה אוטומטית למדד ראסל 1000 של המניות בעלות שווי השוק הגדול ביותר, או של ראסל 2000 של המניות בעלות שווי השוק הקטן יותר, כמו גם כניסה למדדי צמיחה וערך אחרים. הכללתה של חברה במדדי הראסל 3000 והראסל Microcap נקבע על-פי שווי השוק הכולל של החברה. כמו-כן, פורסמה רשימה מקדמית של חברות העתידות להיכלל במדד ב-8 ביוני, 2012 באתר ראסל
www.russell.com.
מדדי ראסל, הכוללים נכסים בשווי 3.9 טריליון דולר, נמצאים בשימוש נרחב על-ידי מנהלי השקעות ומשקיעים מוסדיים לצורך ניהול קרנות נאמנות, ומהווים אמת מידה לאסטרטגיות השקעה פאסיביות ואקטיביות.
ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס: "הכניסה למדדי ראסל היא מהלך חשוב בהתפתחותה של פוטומדקס וצפויה לתרום למודעות המשקיעים ולהרחיב את בסיס המשקיעים שלנו. החברה צמחה באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות וכמו-כן, מיזגנו בהצלחה את פוטומדקס ורדיאנסי בדצמבר האחרון. המיזוג מאפשר לנו לשלב את מומחיותה של רדיאנסי בשיווק מוצרי צריכה עם מוצרי פוטומדקס המסורתיים למרפאות, ומאידך למנף את מערך אנשי המכירות של פוטומדקס למכירת המוצרים המקצועיים של רדיאנסי."
פוטומדקס השלימה ברבעון הרביעי של שנת 2011 מיזוג עם חברת רדיאנסי. לחברה הממוזגת תוצאות כספיות חזקות, מאזן איתן ותזרים מזומנים חיובי ויציב. לחברה 91 אישורי FDA (510K) ו-257 פטנטים (מאושרים ובתהליך). לפוטומדקס פתרונות מקצה לקצה לשלושה קהלי יעד: השוק הרפואי, השוק האסתטי המקצועי ושוק הצרכנים הביתיים. עד היום החברה מכרה למעלה מ – 2.5 מיליון מוצרים ביתיים ברחבי העולם. מוצרי החברה נהנים ממיתוג מצוין, מודעות נרחבת בקרב הצרכנים וזכיה בפרסי חדשנות רבים. לחברה הנהלה מנוסה ובעלת מומחיות בשווקי היעד של החברה כמו גם יכולות מוכחות לפיתוח והבאת מוצרים בעלי יתרון תחרותי לשוק הרפואי והאסתטי המקצועי ועד לשוק הצרכנים הביתיים.
לפוטומדקס מספר מנועי צמיחה, ביניהם, מימוש הפוטנציאל בקרב כ-7.5 מיליון חולי פסוריאזיס ו-2.5 מיליון חולי ויטיליגו בארה"ב עם שיפוי ביטוחי אופייני של כ - 175$ לטיפול, באמצעות יצירת מודעות וביקוש לטיפול בקרב חולי הפסוריאזיס והויטיליגו. פלטפורמה שיווקית זו מתבססת על מומחיותה של רדיאנסי בשיווק ומכירה לצרכן הסופי. מנוע צמיחה נוסף הינו מימוש הפוטנציאל של קו מוצרי הקוסמטיקה בשוק של 30 מיליארד דולר למוצרי אנטי-אייג'ינג ע"י מכירת מוצרי הקוסמטיקה הייחודיים של פוטומדקס באמצעות שימוש במומחיותה של רדיאנסי במכירה ישירה (direct to consumer) לשוק הצרכנים הביתיים. כמו-כן לחברה מנוע צמיחה המתבסס על הצעה רחבה וייחודית של סל פתרונות מגוון ומכירות ישירות לשוק המקצועי על-ידי כוח מכירה מיומן, אשר באמצעותו נפתחו בפני החברה הזדמנויות למכירות צולבות ויצירת צמיחה מתמשכת, תוך מינוף כוח המכירות הישיר של פוטומדקס בארה"ב למכירת מוצרי רדיאנסי לשוק הרופאים.
אודות ראסל
ראסל השקעות (Russell) היא חברת ניהול השקעות בינלאומית, ואחת מהבודדות המציעות תיקי השקעות ושירותים מנוהלים הכוללים ייעוץ והשקעות. ראסל עובדת עם משקיעים מוסדיים, יועצים פיננסיים ומשקיעים פרטיים, ושירותיה כוללים תובנות על השוק, מחקר, הרכבת מדדים, ובנייה ועידכון תיקי השקעות. ראסל מנהלת נכסים בשווי של כ-155 מיליארד דולר ופועלת עם 2,400 לקוחות מוסדיים, מעל ל-580 שותפי הפצה, יועצים ומשקיעים פרטיים בכל העולם. ראסל נוסדה ב-1936 והיא חברה-בת של נורת'ווסטרן מיוצ'ואל לייף אינשורנס.
אודות פוטומדקס
חברת פוטומדקס הינה חברה ציבורית (NASDAQ: PHMD) גלובלית העוסקת בתחום בריאות העור. החברה פועלת בשוק האסתטיקה העולמי הנאמד בכ – 34 מיליארד דולר בשנה. החברה מספקת ציוד ומוצרים לתחום בריאות העור המיועד לשוק הרופאים והדרמטולוגים, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק הצרכנים הביתיים. מגוון מוצרי החברה נועד לטפל בפסוריאזיס, ויטיליגו, אקנה, פגעי קרינת UV ועוד. בחודש דצמבר 2011 התמזגה חברת פוטומדקס עם חברת רדיאנסי כך שקווי המוצרים של החברה כוללים כיום גם מוצרי צריכה תחת מותג ה-no!no!® בתחומי הסרת השיער, טיפול באקנה וטיפול בקמטים עדינים. כמו-כן, רדיאנסי פועלת בתחום המוצרים המקצועיים להסרת שיער, טיפול באקנה, הצערת העור וקמטים עדינים וטיפול בפסוריאזיס, לשוק הרופאים, מכוני היופי ואתרי ספא רפואיים. במקביל לקו המוצרים הסינרגטי, רדיאנסי מחזיקה בידע ייחודי בתחום השיווק הישיר לצרכן הסופי המשמש כמנוע שיווקי להגדלת המודעות למותגיה ומוצריה. במהלך השנה הקרובה צפויה פוטומדקס ליהנות ממומחיותה של רדיאנסי ומתודלוגיות שיווק אלו בשיווק הפתרון הרפואי שלה לטיפול בפסוריאזיס ואקנה באמצעות מוצר ה-XTRAC® וכן לשיווק קו מוצרי הקוסמטיקה שלה לטיפוח העור וטיפול בנזקי שמש תוך צמיחה אורגנית והתרחבות גיאורגרפית. החברה המאוחדת מעסיקה כיום כ-200 עובדים בכל העולם, מהם 64 מהם בפנסילבניה, 27 מהם בקליפורניה, 10 בניו-יורק, 40 בישראל וכ – 50 אנשי מכירות ישירות ברחבי ארה"ב. החברה מנוהלת על-ידי ד"ר דולב רפאלי, בעל 22 שנות ניסיון בניהול ארגונים בינלאומיים. ד"ר רפאלי מחזיק בתואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול (בהצטיינות) ותואר שני בניהול מטעם הטכניון בחיפה וכן תואר Ph.D במנהל עסקים מאוניברסיטת Century.
הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR והמגנ"א. נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה- EDGAR והמגנ"א.