|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מרק סרונו וקומפיוג'ן מקימות יחד את נביעה

קומפיוג'ן תשתמש בטכנולוגיות גילוי חישוביות וקרן הון הסיכון של מרק סרונו תספק את המימון הראשוני עה ג'נומיקס היא החברה הראשונה שממומנת במסגרת תוכנית חממת הביומד הישראלית של מרק סרונו
26/06/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אינטר לאב  |    |  תגובות

מרק סרונו, חטיבה של מרק KGaA, וקומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), הודיעו היום על הקמת נביעה ג'נומיקס, חברת הזנק חדשה שתתמקד בגילוי ובפיתוח של סמנים דיאגנוסטיים חדשים שיאפשרו לחזות את הרעילות של תרופות בשלב מוקדם. נביעה ג'נומיקס תפעל במסגרת חממת הביומד הישראלית של מרק סרונו. קרן הון הסיכון של מרק סרונו תספק את המימון הראשוני עבור החברה החדשה. קומפיוג'ן תשתמש בחלק מטכנולוגיות הגילוי החישוביות שלה ובתמורה תקבל זכויות בעלות בחברה החדשה ותמלוגים ממכירות עתידיות. מידע נוסף באשר להיבטים הפיננסים של ההסכם לא נמסר.

נביעה ג'נומיקס מייצגת את ההשקעה הראשונה במסגרת חממת הביומד הישראלית שהקימה לאחרונה מרק סרונו, ותמוקם במתחם המחקר והפיתוח המתקדם

בחברת אינטר-לאב, אשר הושק לפני כחודש על-ידי מרק סרונו. במעבדות שבחברת אינטר-לאב מגוון רחב של תשתיות ושירותים לחברות הזנק חדשות שיצטרפו לתוכנית.

ההסכם מהווה המשך לשיתוף הפעולה המוצלח בין מרק סרונו לבין קומפיוג'ן, שהתרחש במהלך 2009 לצורך גילוי סמנים דיאגנוסטיים לחיזוי רעילות של תרופות בשלבי פיתוח תרופה ראשוניים. מרק סרונו וקומפיוג'ן מאמינות שהקמת נביעה ג'נומיקס, המשלבת את היכולות של שתי החברות, תוכל לענות על הצרכים הגדלים והולכים של השוק למוצרים המסוגלים לנבא את פרופיל הרעילות של תרופות כבר בשלבי הפיתוח הראשונים, ובכך למזער את הכישלונות בשלבי פיתוח מאוחרים ויקרים יותר.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"ל קומפיוג'ן, אמרה, "בהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם מרק סרונו, אנחנו שמחים מאד להעמיק את הקשר ולהיכנס לשותפות חדשה ומבטיחה זו. אנחנו גאים להיות שותפים בחברה הישראלית הראשונה שתהנה מחממת הביומד החדשה של מרק סרונו בישראל, ומצפים לחיזוק השותפות בינינו לבין מרק סרונו". דר' כהן-דייג הוסיפה, "השותפות שלנו בנביעה ג'נומיקס על בסיס יכולות הגילוי החישובי ממנפת את המומחיות של קומפיוג'ן בניתוח מידע גנטי לתחום חדשני ובעל פוטנציאל עסקי רב ומאפשרת לקומפיוג'ן להמשיך ולהתמקד בתוכנית הנוגדנים החד-שבטיים והחלבונים התרפויטיים בתחומי האימונולוגיה והאונקולוגיה ולספק בעתיד ערך למשקיעים שלנו מהבעלות החלקית בחברה החדשה ותמלוגים ממכירות של מוצרים עתידיים".

"נביעה ג'נומיקס היא דוגמה מושלמת למטרה שעמדה לנגד עינינו כאשר הקמנו את חממת הביומד בישראל: למנף את המדע והידע הישראלים ולקבל גישה למוצרים וטכנולוגיות חדשים שיועילו לתחומי הליבה התרפויטיים של מרק סרונו", אמרה סוזן הרברט, סגנית נשיאה, פיתוח עסקים ואסטרטגיה בינלאומיים במרק סרונו. "בהקשר זה, אנחנו שמחים ביותר לשתף פעולה עם קומפיוג'ן בהשקעה הראשונה שלנו. קומפיוג'ן היא אחת מחברות הביוטק המובילות בישראל ומובילה עולמית בתחום של גילוי תרופות חדשות באמצעים חישוביים. אנו סבורים ששילוב המשאבים והטכנולוגיות שלנו מהווים בסיס ייחודי ליצירת חברת הזנק שתחדור לתחום המתפתח הזה ובעל הפוטנציאל להפחית בצורה משמעותית את הסיכונים הטמונים בגילוי ובפיתוח תרופות".

דר' סימון בוטי, מנהל חממת הביוטק באינטר-לאב אומר, כי "אנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה הראשון עם קומפיוג'ן ומקווים, כי הפעילות של החברה החדשה בחממה תחל בקרוב".

רג'ין שבח, מנכ"ל אינטר-לאב, מביעה את התרגשותה על החתימה של ההסכם הראשון ומוסיפה כי, "אנו מצפים לתוצאות פורות משיתוף פעולה זה ומקווים שחברות נוספות ילכו בעקבות קומפיוג'ן".

נביעה ג'נומיקס תשתמש בפלטפורמות הגילוי החישוביות המתוחכמות של קומפיוג'ן כדי לפתח ערכות דיאגנוסטיות לבדיקות רעילות מתקדמות. הבדיקות שיפותחו ישולבו בפלטפורמת סמנים דיאגנוסטיים שתעזור בתעדוף תרופות הנמצאות בצנרת הפיתוח והערכת הכדאיות לפיתוחן.

אודות קומפיוג'ן

קומפיוג'ן היא חברה מובילה לגילוי תרופות, המתמקדת במציאת תרופות ביולוגיות לסוגים שונים של סרטן ומחלות של מערכת החיסון. לא כמו שיטות נפוצות לגילוי תרופות המבוססות על ניסוי וטעייה, תהליך גילוי התרופות של קומפיוג'ן מבוסס על פלטפורמות חישוביות מתוחכמות. לאחר תהליך הגילוי הממוחשב, תרופות פוטנציאליות עוברות תהליך של ולידציה ניסויית, ומוצרים נבחרים מקודמים הלאה בצנרת הפיתוח. המודלים החישוביים של קומפיוג'ן משתמשים בתשתית גדלה והולכת של ידע מדעי ייחודי ושל פלטפורמות חישוביות, אלגוריתמים, מערכות לומדות ויכולות חישוביות נוספות. המודל העסקי של החברה משלב שיתופי פעולה לצורך המשך הפיתוח והמסחור של המוצרים המתגלים על-ידי קומפיוג'ן, המבטיחים לחברה תשלומים עבור אבני דרך בפיתוח וכן תמלוגים ממכירות ומהכנסות נוספות. בשנת 2012, קומפיוג'ן הקימה יחידה חדשה בקליפורניה, ארה"ב לצורך פיתוח תרופות מבוססות נוגדנים לשימוש בתחומי האונקולוגיה והאימונולוגיה. הנוגדנים יפותחו כנגד חלבוני מטרה שהתגלו על-ידי קומפיוג'ן.בשנת 2002, קומפיוג'ן ייסדה חברת בת, אבוג'ן (ת"א: אבגן( המשתמשת בחלק מהיכולות החישוביות שפותחו בקומפיוג'ן בביוטכנולוגיה חקלאית. למידע נוסף אודות קומפיוג'ן אנא בקרו באתר החברה, www.cgen.com.

אודות קרן הון הסיכון של מרק סרונו וקרן חממת הביומד הישראלית

מרק סרונו ונצ'רס היא קרן הון הסיכון האסטרטגית של מרק סרונו, חטיבה של מרק KGaA,. הקרן משקיעה בחברות הזנק בתחום הביוטק, שיש להן פוטנציאל לספק מוצרים חדשים למרק סרונו בתחומי הליבה התרפויטיים בהם היא עוסקת, הכוללים מחלות ניווניות של מערכת העצבים, אונקולוגיה, מחלות אוטואימוניות ומחלות דלקתיות, אנדוקרינולוגיה ופוריות. בנוסף, מרק סרונו ונצ'רס משקיעה בחברות המפתחות פלטפורמות טכנולוגיות חדשות המסוגלות לאפשר גילוי ופיתוח של מוצרים חדשים בתחומי הליבה של מרק סרונו. בשנת 2011, מרק סרונו יזמה את קרן חממת הביומד הישראלית. מטרת החממה לעודד חדשנות על-ידי גישור הפער בין המחקר האקדמי לבין תעשיית הביוטכנולוגיה בישראל. החממה מספקת הן מימון התחלתי והן גישה למתקני מעבדות מתוחכמים במתחם אינטר-לאב, מרכז המחקר והפיתוח של מרק סרונו בישראל. מרק סרונו התחייבה להשקיעה 10 מיליון אירו בחממה.

אודות מרק סרונו

מרק סרונו היא חטיבת הביופרמצבטיקה של מרק KGaA. המשרדים הראשיים של מרק סרונו ממוקמים בג'נבה, שוויץ. מרק-סרונו משווקת מוצרים ותרופות מובילות ב-150 מדינות, העוזרים למטופלים להתמודד עם סרטן, טרשת נפוצה, בעיות פוריות ומחלות אנדוקריניות ומטבוליות, כמו גם מחלות של לב וכלי דם. בארצות הברית ובקנדה פועלת החטיבה באמצעות חברה-בת בשם EMD Serono. . מרק סרונו מגלה, מפתחת, מייצרת ומשווקת תרופות מרשם כימיות וביולוגיות עבור אינדיקציות נבחרות למרק-סרונו מחוייבות מתמשכת לספק טיפוליים חדשניים בתחומי ליבה של החברה כמו: מחלות ניורוניווניות, אונקולוגיה וראומטולוגיה.

אודות מרק

חברת מרק היא ענקית כימיה ותרופות בינלאומית עם הכנסות, שהסתכמו בשנת 2011, ב-10.3 מיליארד אירו. ההיסטוריה של מרק החלה בשנת 1668, והיא נעה אל העתיד עם למעלה מ-40,000 עובדים ב-67 מדינות. הצלחתה של החברה מתאפיינת בחדשנות וביוזמה של עובדיה. הפעילות השוטפת של מרק נמצאת תחת המטרייה של חברת מרק KGaA, שבה מחזיקה משפחת מרק בכ-70% מהמניות וכ-30% מניות מוחזקות בידי הציבור. בשנת 1917 הופקעה מידי מרק Merck & Co – שהייתה חברה-בת, ומאז היא מתנהלת כחברה עצמאית. למידע נוסף אודות פעילות מרק: www.merckserono.com, www.merckgroup.com

אודות אינטר- לאב

אינטר-לאב (לשעבר אינטרפרם) הינה מרכז המחקר והפיתוח של מרק סרונו בישראל. קבוצת המדענים של אינטר-לאב, העוסקת בחקר תאים, מהווה חלק אינטגרלי של אירגון המחקר והפיתוח העולמי של מרק סרונו ומשתפת פעולה במחקריה עם קבוצות אחרות בחברה. הקבוצה מתפקדת כמרכז ידע ומומחיות בפיתוח של high producer cells אשר משמשים בפיתוח וייצור של תרופות חדשות. פעילות הענפה של אינטר- לאב יוצאת מחוץ לגבולות המעבדות אל תוך הקהילה. החברה עוסקת בתמיכה ישירה של הקהילה בתוכה היא נמצאת, כמו גם בקידום ועידוד חינוך בתחום מדעי החיים והביוטכנולוגיה בישראל.

הודעה זו כוללת גם תחזיות, הערכות, אומדנים ומידע אחר המתייחסים לאירועים ועניינים עתידיים, שהתממשותם אינה ודאית (מידע צופה פני עתיד). העובדות והנתונים העיקריים ששימשו בסיס להודעה זו הנם עובדות ונתונים בנוגע למצב הנוכחי של החברה, פעילויותיה ועסקיה, עובדות ונתונים בנוגע למצב הנוכחי של תחומי הפעילות בהם פועלת החברה, עובדות ונתונים מאקרו כלכליים ואחרים, כפי שהיו ידועים לחברה במועד הכנת הודעה זו. המידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זו מבוסס במידה מהותית, בנוסף לאינפורמציה הקיימת בחברה, על ציפיות והערכות נוכחיות של החברה לגבי התפתחויות עתידיות בכל אחד מהפרמטרים האמורים, ועל השתלבותן של ההתפתחויות כאמור אלה באלה. אין לחברה כל ודאות כי ציפיותיה והערכותיה אכן יתממשו, ותוצאות הפעילות של החברה עלולות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות המוערכות או המשתמעות מהאמור לעיל, בין היתר עקב שינוי בכל אחד מהגורמים דלעיל.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
אינטר לאב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרק סרונו וקומפיוג'ן מקימות יחד את נביעה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כמידי שנה, גם בקיץ 2012, אלרוב שדרות ממילא מהווה מרכז לפעילות תרבות, פולקלור ואמנות, שיוצרת חוויה מיוחדת בנוף היפה ביותר של ירושלים.
25/06/2012  |  אריאל איתן  |   הודעות כלליות
ביום שישי, 22/6, נפתחה תערוכתו של טיס הקרב וקברניט "אל-על" לשעבר יצחק ניר באולם המבואה של תיאטרון ירושלים. באירוע הפתיחה נכחו למעלה מ-300 אנשים,בהם אישי ציבור,בכירים בתעשיה,בכירים ב"אל-על",רשות התעופה האזרחית ובכירי ומפקדי חיל האוויר בעבר אשר השתתפו במבצעים אשר טרם הותרו לפרסום,ציירים,אמנים ורבים אחרים.
25/06/2012  |  זרביב גל  |   הודעות כלליות
חברת CRContech המתמחה במתן פתרונות, תכנון וביצוע של מערכות ריצפה מורכבות וחיפויים הן לשוק המוסדי- ציבורי והן לשוק הפרטי, משלימה בימים אלו את פרויקט מחלבת "טרה" בנתיבות. חלקה של CRContech הינו בחיפוי 16,000 מ"ר רצפה בהיקף של ב 12.5 מיליון ש"ח.
ארץ פלאות חומרית, אקזוטית ויצרית ממתינה למבקרים במוזיאון אילנה גור ביפו העתיקה, המציג לראווה אוסף של 500יצירות אמנות בינלאומיות, ישראליות, אפריקניות ועוד לצד עבודותיה של גור, אמנית רב תחומית מרתקת. המבנה העתיק המכיל את כל העושר התרבותי הזה הוא יצירת אמנות בפני עצמה, אשר נחשף ומתגלה ללא הרף.
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הודיע הבוקר שהיא חשפה תולעת מחשבים אשר גנבה מסמכים אשר נוצרו באמצעות תוכנת העיצוב אוטוקאד המשמשת מהנדסים ומעצבים בהכנת תוכניות ושרטוטים. לטענת חוקרי ESET, התולעת היא ככל הנראה חלק מפרשת ריגול תעשייתי אשר גנבה את המסמכים ושלחה אותם לחשבונות אימייל בסין. בשיתוף פעולה עם הרשויות בסין ועם חברת Autodesk מפתחת האוטוקאד, הצליחה ESET לעצור את שליחת הקבצים לחשבונות האימייל ולנקות את המחשבים הנגועים מהתולעת. חוקרי ESET מאשרים שעשרות אלפי מסמכי AutoCAD, בעיקר מפרו, דלפו עד לחשיפת הפרשה.
25/06/2012  |  גלעד הראל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il