רשת הסופרמרקטים, טיב טעם, תצא במהלך חודש יולי (8/7 עד 4/8), בקמפיין ייחודי, שיתמקד בסניפי הסיטי בת"א, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.
הקמפיין ייערך באמצעות מוניות השירות - זוטובוסים (זוז + אוטובוסים), במסגרתו ימותגו מוניות שירות של קו 4 וקו 5, תחת הכותרת: "טיב טעם IN THE CITY". שילווה בשפת סטיקרים קולינארית לצערי תל אביב, ויחזק את מגוון המוצרים הייחודי ומוצרי הפרימיום הקיימים בסניפים. לדוגמא: רוצה לעלות אלי ל...פפרוני?", "מי אמר סינטה ולא קיבל" , תאכל לברק תהיה חזק" , "אם לא תאכל קממבר יבוא שוטר", "לא אומרים איכס על בוז'ולה" ועוד.
הקמפיין יכלול גם פרסום אינטנסיבי, עיתונות הפונה לצעירים, שילוט חוצות, פרסום ברדיו, סטיקרים למכוניות, עיתונות מקומית , פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.
היקף ההשקעה במהלך כ-1.2 מיליון ש"ח.
רוני גרין, מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת טיב טעם מטרת הקמפיין לחזק את ערכי טיב טעם בקרב האוכלוסיה הצעירה בעיר תל אביב , ולהדגיש את הבידול בינינו לחנויות המתחרות.
במסגרת פעילות זו, יציעו סניפי הסיטי תל אביב מגוון רחב של מבצעים בקטגוריות: דגים, בשרים, גבינות, יין ואלכוהול איכותיים ובלעדיים בייבוא מכל העולם.
לדבריו: "אנו מודעים לרצון הלקוחות בסניפי הסיטי בעיר תל אביב, וזיהינו צורך גם בקרב קהל הלקוחות הצעיר לחוות ולהתנסות בטעמים חדשים ומגוונים גם במטבח הביתי"
עוד ציין גרין: "יצרנו קמפיין המחזק את מגוון מוצרים הייחודי לסניפי הסיטי בדומה לשפע הקולינארי המציעות מסעדות בעיר ת"א . ובמקביל לזה מתחזק טרנד האירוח ובישול הגורמה.
הסניפים המשתתפים: נחלת בנימין, אבן גבירול, בן יהודה 1, בן יהודה 130, בן יהודה 181, טופ דן, מאז"ה, דיזנגוף 16, דיזנגוף 199, חשמונאים.
קבוצת 'טיב טעם' הנמצאת בשליטת חגי שלום ופועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשיה (ייצור). כמו-כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת גם את מעדני מזרע (100%). רשת
הסופרמרקטים "טיב טעם" כוללת 29 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ-45,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע . בנוסף, מפעילה הקבוצה את רשת כלי הבית "דומו", הכוללת 5 חנויות בקניונים ו 6 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם.