|
יובל המבולבל בקמפיין לכפר השעשועים [טלי גרנות]
|
|
|
|
|
רשת חנויות הצעצועים ״כפר השעשועים״ המונה 88 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בקמפיין חזרה ללימודים עם כוכב הילדים "יובל המבולבל". הקמפיין, בהפקת שטרית מדיה גרופ, יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים, במקומונים, פרסום בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו בתקציב של מיליון ש"ח.
את הקמפיין, תחת הקונספט "כפר השעשועים – עושים בית ספר למחירים", מוביל כוכב הילדים ״יובל המבולבל" כגיבור על המציג את המגוון העצום של המוצרים ברשת ובעזרת כוחות העל המיוחדים שלו, מחזיר את הילדים ללימודים במחירים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר.
רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "השיקול המרכזי שעמד מאחורי הקמפיין החדש הוא לספק מענה לצרכנים המחפשים מחיר נמוך ואטרקטיבי, לצד אופנתיות ומותגיות. לכן בחרנו ביובל המבולבל להוביל את הקמפיין, כיוון שהוא נתפס כדמות אמינה בעיני הילדים, המדבר אליהם בגובה העיניים. הקונספט החדש המלווה את קמפיין החזרה ללימודים, נועד להדגיש כי הרשת מציעה לקהל לקוחותיה מגוון רחב של מוצרים ומותגים, במחירים הנוחים ביותר".
משרד פרסום: SMG – שטרית מדיה גרופ, מנהל קריאייטיב: גילי שחק, קופי: ערן רון, ארט: קובי אדרי, מנהלת לקוחות: לימור לזרוביץ׳, תקציבאית הדס דרור, חברת הפקה: מיאלמה, פוסט: פוסט אופיס