פורום השיווק הישראלי הושק במטרה לעודד את השיח בתחום השיווק בישראל, ללמד ולהעשיר אנשי מקצוע בתחום. הפורום מיועד לאנשי שיווק, דוברים, אנשי יחסי ציבור וכל מי שעולם השיווק רלוונטי עבורו.
רונן עפר, יו"ר הפורום, מנכ"ל חברת
אפריל ייעוץ עסקי והמנהל המקצועי של
האקדמיה לשיווק, אמר כי: "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטרקציה מפרה בתחום השיווק. הפורום מציע תכנים עדכניים וכן מפגשים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש".
"פורום השיווק הישראלי יהיה זמין ופתוח לכל מי שעולם השיווק רלוונטי ומושך אותו: אנשי שיווק, פיתוח עסקי ומכירות, אנשי יחסי ציבור ואחרים", הוסיף עפר. בניגוד לגופים אחרים בתחום, פורום השיווק הישראלי פונה לאינדיבידואלים בחברות ולא לחברות עצמן, והפעילות בו תהיה אינטנסיבית .–הפורום יערוך כנס אחת לחודשיים וכנס שנתי גדול, "שיווק 2013", שיתקיים בסוף חודש ינואר 2013.
ההצטרפות לפורום כרוכה בתשלום סמלי, וכבר ניתן להתרשם באתר מחמשת המפגשים והכנסים הקרובים. חברי הפורום יהנו מהשתתפות ללא תשלום במרבית הכנסים והאירועים ומהטבות שונות.
הפורום מציע לחברים תכנים מקצועיים, מפגשי נטוורקינג וכנסים בנושאים עדכניים בתחום השיווק, עם מיטב המומחים בארץ, בנק משרות בתחום השיווק ועוד.
ההנהלה המייעצת של הפורום כוללת כמה מבכירי אנשי השיווק, פרסום, היי-טק והון סיכון בישראל, כולם פועלים בהתנדבות. בין חברי ההנהלה: יובל ארד, שותף מנהל
קבוצת יורו ישראל ומייסד ארד תקשורת, קובי סמבורסקי, שותף מנהל ב
קרן ההון סיכון גלילות, מיכל ויינשל שיינמן, דוברת המרכז הרפואי 'וולפסון', לירי קידר, מנכ"לית חברת המיתוג הבינלאומית טיטאן, בתיה פלדמן, עיתונאית אשר סיקרה במשך שנים רבות עבור "
גלובס" את תחומי ההייטק והון הסיכון, ענת
אילון גנור, סמנכ"ל עסקי ביטוח בינ"ל בחברת הראל ביטוח, עמית דניאל, סמנכ"לית השיווק של חברת סיוידיה ואחרים.
אתר פורום השיווק הישראלי:
www.imf.org.il