|
רשת מרפאות פרופורציה [יחצ]
|
|
|
|
|
הקמפיין, הבוחר להציג את הנושאים הרגישים הקשורים בנושא האסטתיקה והפלסטיקה באופן הומוריסטי, ידגיש סיטואציות הלקוחות מחיי היום יום של כל אחד מאיתנו תוך נגיעה ב"בטן הרגישה" של כל מי שאי פעם סבל מחוסר ביטחון עצמי בשל מראהו החיצוני.
את התסריטים המשעשעים לתשדירים כתב הקופיריטר ניר אמבר ממשרד הפרסום "GPS", שגם הקליט את עצמו להמחשה. לאחר שהוגשה ההצעה המוקלטת ללקוח, היה ברור שאלו התשדירים שיקודמו ולא רק זה, אלא שהתסריטאי, ניר אמבר, יהיה זה שיקריין אותם בעצמו. לדברי בכירים ברשת נמסר, כי הקריינות הייתה כה מוצלחת ומשכנעת, שנדמה היה שאף אחד לא יוכל לקריין את הסיטואציה טוב יותר מיוצרה.
בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של הרשת: "הבחירה שלנו בתשדירים אלו המתארים "סיפור אישי", נובעת מעצם העובדה שהומור משחרר. נושא חוסר הביטחון העצמי ואי-שביעות הרצון מהמראה החיצוני חשוב לכולם במידה זו או אחרת ולעתים אף בא על חשבון איכות החיים של כל אחד ואחד מאיתנו. זוהי הסיבה שהיה חשוב לנו להאיר את הנושא עם קריצה וחיוך ולהזכיר לכולם להיכנס לפרופורציה: לכל בעיה יש ברוב המקרים פתרון פשוט ועל כן מומלץ לקחת את הכל בקלות ובהומור המתאימים".
רשת מרפאות 'פרופורציה' הינה הרשת הוותיקה בישראל בתחום הרפואה האסתטית. הרשת מתמחה בניתוחים פלסטיים, הסרת שיער, מילוי קמטים ועיבוי שפתיים, הסרת קעקועים בלייזר, פילינג, טיפולים בהזעת יתר ועוד.
לרשת מעל 10 מרפאות ברחבי הארץ: תל אביב, ירושלים, רעננה, ראשון לציון, אשדוד, פתח תקוה, נתניה, בת ים, חיפה, קריית מוצקין ובאר שבע, ובקרוב יפתח סניף גם בעיר רחובות. הרשת בבעלותו של איש העסקים אבי שלום.