|
ספיר מסיקה לרשת ביג שופ [ליאור קלדררו]
|
|
|
|
|
ענקית חנויות האופנה רשת "
ביג שופ" יוצאת בקמפיין אופנה במיוחד לקראת החזרה ללימודים ותקופת אירועי סוף הקיץ בו נבחרה לככב
ספיר מסיקה (17) פליטת העונה הנוכחית של תוכנית הטלוויזיה "
כוכב נולד". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'לידור' ויכלול פרסום בעיתונות מקומית, בתחנות הרדיו האזוריות ובאינטרנט ברשת החברתית פייסבוק בעלות של חצי מיליון שקלים.
הקמפיין יעניק פיתרונות כיצד ניתן כיום להתלבש בסטייל לבית הספר ולאירועי הקיץ השונים לרבות חתונות, בר/בת מצווה, בריתות וכיו"ב. בשביל להיראות ולהרגיש אופנתית לא דיי להסתפק בגינס' וטי שירט, אלא רצוי לשלב אביזרים משלימים ואקססוריז לשדרוג ההופעה. כך ניתן להתאים ברמודת ג'ינס, נעליים, שעון יד אופנתי, כובע מגניב וחולצת בית ספר וליצור סטייל מעניין בפחות מ-60 שקלים להופעה מלאה.
לדברי יוסי נחמיאס, הבעלים של רשת "ביג שופ": "כיום ניתן להתלבש בצורה אופנתית ועדיין לחסוך מאות שקלים בחודש. תלבושת ביה"ס לא חייבת להיות "אחידה" היא יכולה להיות מאוד אופנתית ומעניינת עם שילוב נכון של אביזרים וצבעים. השנה אנו מוכרים חולצות בית ספר ב-1.90 שקלים בלבד בקניה מעל 100 שקלים".
אודות 'ביג שופ' רשת 'ביג שופ' רשת חנויות האופנה ומוצרים לבית הגדולה בארץ מביאה את תרבות הקנייה למימדים חדשים. הרשת הוקמה במטרה להביא אופנה עכשווית ופופולרית במחירים אטרקטיביים. לרשת מרכז קניות ענק של 3000 מטרים בירושלים, מרכז קניות בחיפה של 4000 מטרים וסניף ענק וחדשני באשדוד הפרוס על פני 4500 מטר. בעיצוב החנויות הושקעה מחשבה רבה על-מנת להקנות חוויית קנייה זורמת, מהנה ומושלמת. כדאי לבוא וליהנות מחוויית הקניות הייחודית המרכזת את כל הקניות למשפחה במקום אחד.