|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

חורף 2012 במוזיאון הילדים הישראלי, חולון

04/10/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורה לפידות   |    |  תגובות

פעילויות לילדים ולכל המשפחה
בחודש נובמבר 2012 ובמהלך החורף
במוזיאון הילדים הישראלי, חולון

מוזיאון הילדים, על כל שלוחותיו, מקיים סיורים ופעילויות גם בחורף:

"דיאלוג עם הזמן" – פרויקט חדש המושק בימים אלה
מוזיאון הילדים הישראלי, חולון מציג: "דיאלוג עם הזמן" – מבית היוצר של 'דיאלוג בחשיכה' ו'הזמנה לשקט'- פרויקט חדשני פורץ דרך ויחיד מסוגו בעולם- הלוקח את המבקר למסע, מהנה ומרגש בו יוכל לראות, להרגיש ולחוות את עצמו כפי שיהיה בשנותיו המבוגרות.
הסיור מיועד למבוגרים, ילדים (מגיל 12 ומעלה במסגרת משפחתית או 14 ומעלה במסגרת ביקורי קבוצות תלמידים).
משך הפעילות: כשעה וחצי.
מחיר כרטיס: 62 ש"ח.

'תזזים' - מרכז 'בגובה העיניים' החדש במוזיאון הילדים
תוכנית ובה האמנות מומחשת בקצב, תנועה, תיאטרון, אנימציה וחוויה אור- קולית

מוזיאון הילדים חונך מבנה חדש למרכז 'בגובה העיניים' – מרכז חוויתי לילדים לאמנות פלסטית, תיאטרון ומוזיקה – הפועל על-פי אותו עיקרון המלווה את כל פעילויות מוזיאון הילדים: התנסות אישית ופעילות אקטיבית של המבקר. לרגל פתיחת המרכז המחודש מתקיימת תוכנית מיוחדת: "תזזים" – במרכזה האמנות פוגשת את התנועה באמצעות מוזיקה, יצירות אמנים מהארץ ומחו"ל, תיאטרון ואנימציה.

בתערוכה מוצגות יצירותיהם של האמנים: דניאל רוזין, מרגריטה לבו רוזנברג, מירי צ'ייס, דוד גרשטיין, אסנת בלקינד שפס, מירטה אדרי, צוות HIT .
האמנים מבטאים ביצירותיהם את המקצבים השונים של התנועה, המלווה את חייהם, במגוון טכניקות ואמצעי יצירה.

הילדים יתנסו ויחוו את הנושא בשני מסלולים לבחירה:
מסלול התיאטרון – המתקיים באמפיתיאטרון ובו אמצעי הפעלה חדשניים המאפשרים לילדים התנסות בטכניקת "התיאטרון השחור", כולל יצירת סרט אנימציה אישי בסדנת מולטימדיה מתוחכמת ולאחריה ביקור מודרך בגלריה בה מוצגות יצירות אמנות פלסטית הקשורות לתנועה.

מסלול האמנות- ובו מפגש חווייתי עם יצירות האמנות בחלל התערוכה, פעילות בחלל למוזיקה ותנועה בה כל ילד מתחבר אל הקצב והתנועה דרך חוויה אורקולית. את הפעילות יסיימו הילדים בסדנת יצירה מרווחת ועשירה לאמנות פלסטית, בה כל ילד יוכל ליצור יצירה אישית אותה ייקח איתו.
הפעילות מיועדת לגילאי 4 – 8. משך הסיור: כשעה וארבעים וחמש דקות.
מחיר כרטיס: 62 ש"ח. ליווי מבוגר חובה.

מסלולי המוזיאון המודרכים, המותאמים לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4
(שני מסלולים לבחירה)
"בעקבות הפרפרים" - המסלול מציג בפני הילדים את השתנות העולם הסובב אותנו כתוצאה ממחזוריות החיים, דרך
מחזור חיי הפרפר. הילדים יוצאים לטיול עם "ינשול" (חצי ינשוף- חצי חתול) בעקבותיהם של שני זחלים מקסימים.
אחד הזחלים לא רוצה לגדול. בדרך הם פוגשים בבעלי חיים נוספים ועוזרים לזחלים להפוך לפרפרים.
משך הפעילות: כשעה ורבע (כולל אהל פעילות).

"טיול עם ינשול"- ה"ינשול" הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום, אבל הוא מתבייש. הילדים יוצאים עמו למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. הדרך כוללת, מלבד חברים, גם מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים חוויות משעשעות ומפתיעות.
משך הפעילות: כשעה ורבע (כולל אוהל פעילות).
מחיר כניסה למסלולים 'בעקבות הפרפרים' ו'טיול עם ינשול': 45 ש"ח .

מסלול המותאם לילדים בגילאי 4 עד 6
"המסע לתיקון ממלכת הזמן" -
המסלול הוא מסע אגדי, העוסק בהשתנות העולם הסובב אותנו כתוצאה ממחזוריות החיים.
בתחילת המסלול פוגשים הילדים את "זיג וזג" -צמד זחלים, השרוי במצוקה כאשר הם מגלים את השינוי שחל בהם כתוצאה מהפיכתם מזחלים לגלמים. "זיג וזג" שאינם מודעים למחזוריות החיים, פונים לעזרתו של מר ינשול (חצי חתול וחצי ינשוף) שמספר להם אגדה קסומה על ממלכת הזמן. זיג וזג מחליטים להיכנס לממלכת הזמן ונחשפים עם הילדים לשינויים המתרחשים בעולמנו כתוצאה מהמחזוריות החיים.
משך הפעילות כשעתיים (כולל אוהל פעילות).
מחיר כניסה למסלול 'המסע לתיקון ממלכת הזמן': 62 ש"ח.

מסלול המותאם לילדים בגילאי 6 עד 8
"היער הקסום" -
מסע עלילתי העוסק בגילוי עולם הרגשות שלנו.
עם כניסת הילדים לחלל, הם מגלים תיבה מסתורית. בעקבות פתיחתה משתחרר שדון תעלול המכריז בחדווה שכעת הוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מחליטים לצאת עם המדריך למסע חיפוש על-מנת להשיב את המצב לקדמותו. הם נכנסים ליער ומגלים את השינויים שערך בו שדון תעלול. במהלך המסע, הם חווים הרפתקה מרתקת, מפתיעה ומשעשעת.
הם מגיעים לעננים, להר השלג ושם בעזרת הקוסם הלבן הם תופסים את השדון.....
משך הפעילות כשעתיים (כולל אוהל פעילות).
מחיר כניסה למסלול 'היער הקסום': 62 ש"ח.

מסלול המותאם לילדים בגילאי 8 עד 11
"החייזרים" -
המסלול מורכב ממסע הרפתקאות במהלכו "נחטפים" הילדים לחללית של חייזרים. תוך כדי ניסיונם להתמודד עם המצב ולשוב הביתה, נדרשים הילדים ליוזמה, לומדים על ההתייחסות שלנו לשונות, מתנסים בדיאלוג עם השונה והאחר, עוסקים בסטיגמות, בסטריאוטיפים, ובפתרון קונפליקטים. במהלך המסלול, תוך כדי הרפתקאות שונות ומשימות מאתגרות, מפנימים הילדים כי עבור "האחר" אנחנו אחרים וכן שעל-מנת לקבל את "האחר" עלינו לקבל קודם כל את עצמנו.
משך הפעילות כשעתיים (כולל אוהל פעילות).
מחיר כרטיס למסלול 'החייזרים': 62 ש"ח.

'צעצוע של גלריה' - "איפה מיש?" (פעילות נוספת המיועדת לגילאי שנתיים וחצי – חמש)
הצגה פעילה בה הילדים הופכים לחלק מההצגה. מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש" -
החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בתוך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו. בהצגה פעילה מוזמן הקהל לביקור בתצוגת צעצועים, להתבונן ולשחק, לתהות על טיב השוני שבין סוגי צעצועים שונים, על חברות ואהבה, ולבחון מהו הצעצוע המועדף עליו.
משך הפעילות: כשעה ורבע.
מחיר כניסה ל'צעצוע של גלריה' – 'איפה מיש?': 35 ש"ח לילד ו- 20 ש"ח להורה.

'דיאלוג בחשיכה' (פעילות המיועדת לגילאי 9 עד 99)
'דיאלוג בחשיכה' - מסע אל הבלתי נראה - הוא אירוע מיוחד וחוויה יוצאת דופן.
זהו סיור המתקיים בחושך מוחלט, ע"י מדריכים עיוורים, המובילים את המבקרים בעולם מדומה של: טיול בפארק, רחוב סואן, שייט בסירה, וביקור בבית קפה – הרגלים יומיומיים ובנאליים, ה"נראים" אחרת לגמרי כשהם מתרחשים בחשיכה מוחלטת.
מדריכי הפרויקט, עיוורים אמיתיים, "יפקחו" את עיני המבקרים להרגיש, לחוש, למשש, ובמלים אחרות להפעיל את חושיהם האחרים ולזכות במסע מרתק להכרת ולקבלת האחר, תוך כדי התנסות אישית.
"דיאלוג בחשיכה" הוא חוויה ייחודית ומסע חברתי ורגשי מרתק שביכולתו לשפר את היצירתיות החברתית ואת מיומנויות התקשורת. "דיאלוג בחשיכה" הוא פרויקט שבמרכזו שיעור חברתי חשוב – כיצד מוגבלות יכולה להפוך לכוח.
משך הפעילות: כשעה ורבע.
מחיר כניסה ל'דיאלוג בחשיכה': 62 ש"ח.

'הזמנה לשקט' (מיועדת לגילאי 9 עד 120)
תערוכת 'הזמנה לשקט' – מסע תקשורתי בהנחיית מדריכים חירשים – במסגרתה לא שומעים דבר, אך מדברים בלי סוף – היא הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי של תנועות ידיים ושפת גוף, בהנחיית מדריך חירש, אשר שפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו. למבקר ניתנת במה לכישורי התקשורת הלא מדוברת הטמונים בכל אחד מאיתנו, כפי שהם באים לידי ביטוי בהעדר הקול, חוש השמיעה והשפה הדבורה.
משך הפעילות: כשעה וחצי.
מחיר כניסה ל'הזמנה לשקט': 62 ש"ח.

חובה לתאם ביקור מראש בכל אחד ממסלולי המוזיאון
בטלפון: 585858- 1599
מוזיאון הילדים הישראלי, חולון: רח' מפרץ שלמה 1, פארק פרס, חולון.

www.childrensmuseum.org.il

תאריך:  04/10/2012   |   עודכן:  05/10/2012
אורה לפידות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חורף 2012 במוזיאון הילדים הישראלי, חולון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, הוביל ברכיבה את מאות הרוכבים בשבילי פארק ירושלים שפתח לראשונה שעריו להמונים באירוע שהינו המקדים לאירוע השיא "מסע גלגלי אהבה ה13 למען ילדי בית חולים אלי"ן שיתקיים בנובמבר.
03/10/2012  |  טל מרום  |   הודעות כלליות
קניון רננים, מקבוצת קניוני מליסרון, יערוך בימי שלישי ורביעי (2-3.10.12) חוה"מ סוכות, בין השעות 12:00 ל-20:00, בדיקות סוכרת ולחץ דם על-ידי הצוות הרפואי מהמרכז הוסקולרי לטיפול ברגל סוכרתית.
03/10/2012  |  נועה פרי  |   הודעות כלליות
פסטיבל מספרי סיפורים ה-19 נפתח, 1.10, בתיאטרון גבעתיים בהופעה נדירה של נשיא המדינה שמעון פרס שסיפר אנקדוטות על מאחורי הקלעים של מדינת ישראל, בראיון מסקרן ליוסי אלפי מייסד ומנהל הפסטיבל ובנו גורי. הנשיא שיתף על היכרותו עם בן-גוריון תוך שהוא מספר על חוויות משותפות מהעבודה עימו, דרך סיפורים על הקמת הכור בדימונה אותו הוא מכנה "מפעל הטקסטיל" ועד לערב לפני מבצע שחרור חטופי "אנטבה", פרס סיפר גם על הרגע שבו הודיעו לו על נפילתו של יוני נתניהו ז"ל במהלך המבצע "זו הפעם הראשונה שבכיתי באמת", סיפר מוטה גור שהגיע בבוקר שאחרי ואמר "אני יודע שהקרדיט שייך לרבים אבל אני חייב להגיד שבלי שמעון זה לא היה יוצא לפועל זו הייתה ג'סטה מאוד יפה מצידו אמר פרס. עוד סיפר הנשיא על ההחלטה להקדים את התעשיה האוירית ועל זכרונותיו מראשיתה של מדינת ישראל.
קומברס, מובילה עולמית בתחום BSS, אינטרנט נייד ושירותי ערך מוסף וניהול, הודיעה כי ה- Data Management & Monetization Policy Studio™ שלה זכה במדליית כסף של Stevie® award, כ"מוצר או השירות החדש הטוב ביותר של השנה" בקטגוריית שירותי תקשורת, בתחרות הפרסים השנתית התשיעית Annual International Business AwardsSM.
רשת הסושיה, רשת הסושי המהיר הראשונה בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין שיווקי בפייסבוק - "סושי בהפתעה". הקמפיין מאפשר ללקוחות הרשת, החברים בדף הפייסבוק של 'הסושיה', לבחור את רול הסושי המועדף עליהם מידי חודש. הרול שיזכה למרב הקולות, יימכר בהנחה במהלך אותו החודש.
03/10/2012  |  ניר חלווה  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il