אלעד מערכות חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם פרודיפיי פתרונות תוכנה בע"מ. במסגרת ההסכם אלעד מערכות תשווק ותפיץ את QM7 – תכנה לניהול משימות, החלטות ודיונים מבית פרודיפיי.
QM7 היא מערכת לניהול ארגוני, צוותי ואישי שמאפשרת לייעל תהליכים ולשתף במידע. המערכת משתלבת ב-Outlook של
מיקרוסופט ובלחיצת כפתור הופכת את פריטי ה-Outlook לתהליך ב-QM7 (Work Process) שמאפשר שיתוף בעשייה ובמידע, בדיווח לו"ז, בעידכון סטאטוס ביצוע, בשיוך נושאי ועוד. מערכת QM7 מאפשרת שיתוף פשוט ונוח של העמיתים במשימות, בהחלטות ובדיונים, ויוצרת דוחות ותרשימים שמקלים על בקרת התהליכים בארגון.
ייצוג מערכת QM7 מרחיב למעשה את ההתמחות של אלעד מערכות בתחום ניהול הידע. את מערכת QM7 ניתן להטמיע בארגון כמערכת עצמאית או כפתרון משלים ל-ShareDocs - מערכת ניהול המסמכים מבוססת פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט, פרי פיתוחה של אלעד מערכות. תכנתShareDocs מאופיינת ביכולות של קישור בין מסמכים, תזכורות, איגוד כל התוכן הארגוני במסמך אחד, ניהול מהדורות וגרסות והיא מתממשקת למערכות ארגוניות, כגון Dynamics CRM, Priority ו-SAP-Duet.
לדברי יגאל ברומר, שותף ומנהל בפרודיפיי, "הבחירה שלנו לעבוד עם אלעד מערכות היא טבעית. לאלעד מוניטין וניסיון בפתרונות לתחום ה-Knowledge Management. תוכנת ShareDocs של אלעד מערכות מאפשרת אינטגרציה ושיתוף מידע בין כלל המערכות בארגון ו-QM7 מאפשרת להפוך את אותו המידע לתהליך ארגוני. שני הכלים יחדיו הם שילוב מנצח עבור הארגון, שמאפשרים לו להתמודד עם מסה של מידע באופן יעיל ומתודולוגי".
לדברי אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות באלעד מערכות, "QM7 תביא ערך מוסף ללקוחות אלעד בכלל וללקוחות ShareDocs בפרט. לשני הפתרונות יש בסיס לקוחות רחב ואפשרויות לסינרגיה. כמות המידע בארגונים הולכת וגדלה, ויחד איתה הצורך בשליטה על המידע ועל התהליכים, הן בהיבט המסמכים, הן בהיבט המשימות הארגוניות שמלוות כמובן במסמכים. הפתרון המשולב מבוסס על טכנולוגית מיקרוסופט ועונה על צורך זה".