בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
כנס חווית הלקוח של מטריקס ופורסטר
|
מטריקס וחברת המחקר פורסטר יקיימו סמינר מקצועי ייחודי בנושא The Customer Experience Journey
מטריקס וחברת המחקר פורסטר מזמינות את סמנכ"לי השיווק והשירות, מנהלי הדיגיטל, מנהלי הפיתוח העסקי ומהמנמ"רים לצאת למסע חווייתי משותף בסמינר מקצועי בנושא The Customer Experience Journey. בסמינר יוצגו מתודולוגיות, ניסיון מהעולם, כלים ופתרונות יישומיים להפיכת האינטראקציות של הארגון עם לקוחותיו לחוויה שניתן לתרגמה לערכים עסקיים לארגון. המרצה המרכזי באירוע יהיה ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר ומומחה לחווית לקוח מפורסטר העולמית, אשר סוקר במחקריו שיטות עבודה של חברות פורצות דרך בעולם חוויות הלקוח, בכל הערוצים הדיגיטליים: באינטרנט, במכשירים ניידים בערוצים החברתיים ועוד. ג'ונתן ידבר בכנס על יישום חווית לקוח כדיסציפלינה עסקית. בנוסף מומחי מטריקס יתנו בסמינר "טעימות" של יישום החידושים והטכנולוגיות המאפשרים יישום חוית לקוח אפקטיבי. הסמינר יתקיים במרכז האירועים החווייתי של "נא לגעת" ביפו ויכלול המחשות חוויית לקוח מיוחדות כגון טעימות יין וגלידה בחדר חושך ועוד. לדברי גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושותפים עסקיים במטריקס, "חברת מטריקס ופורסטר מקיימות את הסמינר על-רקע מחקרים רבים בעולם וניסיון נרחב שלנו בארץ בתחום, המעידים כי חווית הלקוח הינה כיום הכלי המשמעותי ביותר בידי חברות וארגונים להשגת יתרון תחרותי ומבדל בקשר שלהם עם הלקוחות. מרבית האירגונים מחפשים מורה נבוכים לכלים יישומים להטמעת חוית לקוח אפקטיבית לאורך זמן, ממה מתחילים? איך הופכים חוית לקוח לכלי עסקי לשימור לקוחות, לנאמנות, להבאת לקוחות חדשים? איך מייצרים חוית לאורך זמן ובכל נקודות המגע? איך מאפשרים ניהול החוית לצד השינויים בשוק, בטעמים, בתחרות, בטכנולוגיות? אתגרים אלו מצד לקוחותינו והניסיון הרב שצברנו בתחום חוית הלקוח בכלל והטמעתה על פני כל נקודות המגע של האירגון בפרט, דחפו אותנו להביא לארץ מומחה עולמי בתחום שייתן ללקוחות סמינר מקצועי, מסובסד, להצגת החידושים והפתרונות בתחום." הסמינר יתקיים ב-3.6.2013 במרכז "נא לגעת" ביפו בין השעות 8:30-14:00. ההשתתפות בתשלום. מספר המשתתפים מוגבל.
|
תאריך:
|
21/05/2013
|
|
|
עודכן:
|
21/05/2013
|
|
יניב כהן
|
כנס חווית הלקוח של מטריקס ופורסטר
|
|
i2c, Inc., ספקית מעמק הסיליקון של עיבוד תשלומים מבוסס ענן ופתרונות מסחר מתפתחים, הכריזה היום על שירות חדש לניהול הונאות שמספק ללקוחות המשתתפים פתרון מוכן לשימוש לניהול הונאות. השירות מטפל בכל ההיבטים של ניהול הונאות, כולל זיהוי, חקירה, הפחתה ודיווח, ומכסה את כל ההפסדים הקשורים להונאה.
|
|
|
חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט לפיתוח ויישום מערכת ממוחשבת לניהול כלל תהליכי גיוס העובדים באוניברסיטת בן-גוריון. הפרויקט, שהחל בדצמבר 2011 הסתיים בחודש אפריל.
|
|
|
זברה טכנולוגיות, המפיצה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתשתיות IT, חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות A10 Networks, המתמחה בתחום ה- Application Delivery Networking. פתרונות A10 Networks מסייעים לארגונים בכל הגדלים להאיץ, לייעל ולאבטח את היישומים הארגוניים שלהם.
|
|
|
רד תקשורת מחשבים משלימה בימים אלה פרויקט להקמת מיני-מרכזי מחשבים בפנימית נעל"ה בעמק המעיינות, ליד בית שאן. הפרויקט, בהיקף של מעל 100 אלף שקל כלל התקנת מחשבים ופריסת רשת תקשורת אלחוטית בשלושה מרכזים שונים בפנימייה, כשבמסגרת ההקמה צויידו המבנים (ששופצו במיוחד) גם בריהוט מתאים, מדפסות, תמונות ווילונות.
|
|
|
חמישה-עשר עובדי חברת CSR ישראל, מובילה בפיתוח מוצרי חומרה ותוכנה לשוק הצילום ולמערכות המידע והבידור לרכב, דיוושו בהנאה במסע האופניים השנתי של עמותת אתגרים, "גלגלים של תקווה", בו רוכבים זה לצד זה חובבים ומקצועיים עם וללא מוגבלות. עובדי החברה הספורטיביים הגיעו לעמק יזרעאל עם משפחותיהם ואופניהם ורכבו במקצועיות במסלולים השונים במסע - במסלול הכביש הארוך הכולל 55 ק"מ, במסלול השטח הארוך הכולל 34 ק"מ וכמובן במסלול השטח הקצר הכולל 11 ק"מ, בו נהנו העובדים לרכוב לצד ילדיהם. מטרת המסע הינה גיוס תרומות והרחבת פעילות האופניים למען ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות, והוא התקיים זו השנה ה- 11 ברציפות.
|
|
|
|