פלאפון בחרה בחברת דאטה פרו דיירקט כסוכנות הדיירקט של החברה.
חברת דאטה פרו דיירקט, סוכנות השיווק הישיר המובילה בישראל, נבחרה ללוות את מערך השיווק הישיר של חברת פלאפון.
כחלק מרכזי מהיערכותה לשנת 2004, יצאה חברת פלאפון תקשורת בסדרת מכרזים, לאיתור החברות המובילות בישראל שילוו אותה באסטרטגיה לשמירת לקוחותיה, פרטיים ועסקיים, ולהרחבת נתח הלקוחות הקיימים.
חברת דאטה פרו דיירקט, סוכנות השיווק הישיר המובילה בישראל, בבעלות עודד רוזן (70%) ו-BBDO Worldwide (30%), זכתה במכרז ותלווה את פלאפון, כסוכנות הדיירקט (Direct Agency) שלה, בהובלה ובניהול המהלך.
דאטה פרו דיירקט מעורה ושותפה למהלכים רבים בשוק הסלולרי בישראל. במהלך 7 השנים האחרונות ניהלה החברה את תקציב השיווק הישיר של חברת סלקום. החברה יזמה, ניהלה וטיפלה במגזר הצעירים, במגזר הפרטי ובמגזר העסקי.
בין הקמפיינים הבולטים, שבוצעו בשנים האחרונות בדאטה פרו דיירקט עבור חברת סלקום, ניתן לציין את החדרת ה"סגולים של סלקום" - צבירת נקודות שיועדו למתן הטבות ללקוחות, ואת המעבר לרשת GSM - תהליך אסטרטגי, שנוהל בהליך מדורג ושקט, שתכליתו היתה להעביר מאות אלפי לקוחות לרשת החדשה.
דאטה פרו דיירקט נגשה למכרז מחודש בחברת סלקום וכן למכרז של חברת פלאפון, עלתה לגמר בשתיהן, אך העדיפה להתמודד, ולבסוף גם לזכות, בתקציב של פלאפון.
לדברי דינה נבות, מנהלת המגזר הפרטי בחברת פלאפון: "לאחר בחינה מדוקדקת של סוכנויות הדיירקט בארץ, מצאנו כי לדאטה פרו דיירקט יש ניסיון רב ומוכח בשיווק ישיר בארץ ויכולות שיווקיות וקריאטיביות יוצאות דופן שישתלבו היטב באסטרטגיה של פלאפון".
יולה הררי ברזם, מנכ"ל דאטה פרו דיירקט, מסרה: "הזכייה במכרז פלאפון תקשורת הינה אבן-דרך חשובה ויוקרתית לחברה ומהווה אתגר גדול, תוך המשך המעורבות והליווי של שוק הסלולרי בישראל".